Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

سکان کشتی مازندران در دستان مرد نقره ای!

پنجشنبه 05 تیر 1399 ساعت 01:14

اعضای مجمع انتخابات کشتی استان مازندران سکان هدایت را به دست مرد نقره ای المپیک سپردند.دارنده سه مدال نقره جهان و المپیک در یک رقابت حساس با حمید محمدنژاد عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد، موفق شد اعتماد اکثریت اعضای مجمع را از آن خود کرده و سکان هدایت کشتی مازندران را در دست بگیرد.

اعضای مجمع انتخابات کشتی استان مازندران سکان هدایت را به دست مرد نقره ای المپیک سپردند.دارنده سه مدال نقره جهان و المپیک در یک رقابت حساس با حمید محمدنژاد عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد، موفق شد اعتماد اکثریت اعضای مجمع را از آن خود کرده و سکان هدایت کشتی مازندران را در دست بگیرد.

 

از همان ابتدا هم ریاست محمدیان بر هیات کشتی قابل پیش بینی بود زیرا وی یکی از افتخارآفرینان کشتی کشور محسوب می شود که استحقاق کسب کرسی ریاست هیات استان خود را داشت. نگارنده ضمن احترام به تمام نامزدهایی که  برای احراز ریاست هیات کشتی مازندران تلاش کردند، پیشاپیش نیز به این عزیزان یاد آورشده بودم که کشتی ایران و مازندران  به افتخار آفرین المپیکی خطه سرسبز شمال مدیون است و اگر عسگری محمدیان سکان هدایت را در دست بگیرد جای دوری نخواهد رفت در هر حال انتخابات در یک فضای مناسب و جدی برگزار و پس از یک رقابت حساس و نفسگیر اکثریت اعضای مجمع فرد مورد نظر خود را برگزیدند  اکنون عسگری محمدیان رییس هیات استانی شده که حرف نخست را در کشتی کشور می زند.

 

 با تمام این احوال همین قهرمان جهان و المپیک باید توجه داشته باشد که مسئولیت خطیری را بر عهده گرفته و از این پس باید تمام مناطق و شهرهای مازندران را به یک چشم بنگرد. یازده نامزدهیات استان یادشده تا دیروز رقیب بودند و از امروز با هم رفیق اند. رییس جدید هیات باید این هنر را داشته باشد که از تمام نیروهای توانمند و خلاق استفاده کند. همین حمید محمد نژاد که پا به پای عسگری محمدیان در رقابت انتخابی پیش آمد می تواند به عنوان نیروی ارزشمند او را یاری دهد هر چند اطلاع یافتیم که این عنصر زحمتکش بنا به دلایلی پس از انتخابات و به نشانه اعتراض به اتفاقاتی که رخ داده از هیات کشتی شهر و دیار خود بابل استعفا داده. کاش یاران و همراهان این جوان برازنده و پرتلاش را از کناره گیری عجولانه بازمی داشتند و زحمتکشانی چون وی قهرمان المپیک استان خود را تنها نمی گذاشت. اکنون نیز دیر نشده و در صورت لزوم رییس جدید هیات باید از محمد نژاد بخواهد تا کشتی استان را یاری دهد.

 

 محمدیان این اختیار را دارد تا با کادر مورد نظر خود کار کند اما به راستی نمی توان از کنار تجربه چهره سرد و گرم چشیده ای چون نقی کلانتری به راحتی عبور کرد.  اصغر ثمربخش و دست اندرکاران هیات پیشین می توانند رییس جدید را در پیشبرد اهداف عالیه حمایت کنند و دیگر رقبای انتخاباتی هر کدام به سهم خود می توانند گوشه کار را بگیرند. محمدیان اکنون رییس است اما باید به خاطر داشته باشد که اعضای مجمع مازندران هیات کشتی را به رسم امانت تقدیم این قهرمان جهان و المپیک کرده اند.

 

 قهرمانی که در دوران کشتی از نوابغ عصر خود بود و اینک در مسیر آزمون دشوار مدیریت قرار گرفته، به همین دلیل انتظارات از او بیش از دیگران است. عسگری چکیده کشتی است و نباید تعجب کرد اگر تمام حرکات و ی در عرصه مدیریت زیر ذره بین قرار داشته باشد. علاقه مندان بیشمار کشتی مازندران چشم گذاشته اند تا اقدامات آتی قهرمان خود را زیر نظر داشته باشند. آنان از وی انتظار دارند در حد نام و جایگاه خود به کشتی مازندران خدمت کند. او از فردا باید کفش آهنین برپای کرده و برای اوج و اعتلای کشتی استان شب و روز تلاش کند.

 

 مشاورین و یارانی که کنار وی قرار دارند وظیفه دارند تجربیات خود را بی کم و کاست در اختیارش قرار دهند. امروز دیگر دوره رقابت انتخاباتی به پایان رسیده و فصل تازه ای در کشتی مازندران گشوده شده است. فصلی که در آن نام عسگری محمدیان به عنوان مسئول اول هیات بالا صفحه کشتی  نوشته شده و همگان اتفاقات و رخداد های آینده را از چشم او خواهند دید.وی باید توجه داشته باشد که  از این پس نباید تفاوتی بین آنان که رای خود را به نامزد پیروز  یا رقیب وی دادند وجود داشته باشد.

 

 مفهوم اتحاد و همدلی همین است و رمز موفقیت در آینده نیز چنین معنا می شود. در این باره باز هم خواهیم نوشت و بی هیچ تردیدی وظیفه خود می دانیم در مقام نماینده افکار عمومی اقدامات و عملکرد قهرمان افتخار آفرین گذشته ایران و رییس فعلی هیات کشتی مازندران را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. عسگر محمدیان در دوران قهرمانی محبوب مردم بود و آرزو داریم در عرصه مدیریت نیز محبوب بماند. حق رفاقت و دوستی با او به جای خود اما در جایی که لازم باشد از گزند نقد مصون نخواهد بود.بدیهی است در حد توان و بضاعت  انذار و تبشیر خواهیم کرد. تنها در چنین فضایی می توان موفقیت رییس جدید هیات کشتی مازندران را تضمین کرد به شرطی که از خرد جمعی و اکثریت نیروهای تاثیر گذار استفاده کند.

#محمد_رضا_کاظمی

عسگری محمدیان: اقدام کمیته المپیک قابل تقدیر بود

عسگری محمدیان: اقدام کمیته المپیک قابل تقدیر بود

ضعف مشهود در ارکان ورزش

ضعف مشهود در ارکان ورزش

تعطیلی ورزش و دورنمای مبهم موفقیت های آینده

تعطیلی ورزش و دورنمای مبهم موفقیت های آینده

قاب روز شنبه 7 تیر 1399

قاب روز شنبه 7 تیر 1399

قاب روز جمعه 6 تیر ماه 1399

قاب روز جمعه 6 تیر ماه 1399

در حاشیه مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش کشور

در حاشیه مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش کشور

 پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹  به مناسبت زادروز جرج اورول خالق کتاب های قلعه حیوانات، ۱۹۸۴ و... .

پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ به مناسبت زادروز جرج اورول خالق کتاب های قلعه حیوانات، ۱۹۸۴ و... .

کرونا شوخی ندارد! چهار شنبه 4 تیر ۱۳۹۹

کرونا شوخی ندارد! چهار شنبه 4 تیر ۱۳۹۹

ناتوان در تصمیم گیری پس از 16 ماه ریاست

ناتوان در تصمیم گیری پس از 16 ماه ریاست

فاسدان و کاسبان

فاسدان و کاسبان

آرین سلیمی هم المپیکی شد/ تکواندوی ایران با ۴ نماینده در پاریس

پوستر مسابقات بین المللی یخ نوردی مستر کاپ کیش

اسلامی بیشتر از تقوی و مرادی رای آورد

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

افتخار آفرینی سرخوش با راهیابی به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

مبینا نعمت زاده به المپیک پاریس رسید/ دومین سهمیه برای تکواندوی بانوان ایران

فاصله یک قدمی سرخوش تا پیوستن به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری شد

مناف هاشمی: سیاست ورزش ایران کاهش دوران سرپرستی فدراسیون‌هاست

« رقابت » انتخاباتی و نه « جنگ » انتخاباتی

پایان چهار سال بلاتکلیفی ژیمناستیک تهران اعضای مجمع "خوش طینت" را انتخاب کردند

اسامی شمشیربازان ایران برای انتخابی المپیک در آسیا/ سازنجیان پای ثابت اعزام!

هاشم صیامی در انتخابات دوومیدانی ثبت نام کرد

حذف عجیب جوکوویچ به دست تنیسور رده ۱۲۳ جهان

کمک مالی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها در پایان سال/ حقوق ۵ میلیونی برای مدال‌آوران سابق

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مبارک باد

داور تنیس روی میز ایران سرداور مسابقات قهرمانی آسیا شد

رئیس فدراسیون ناشنوایان مشخص شد

انتصاب سرپرست معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان

پایان لیگ برتر والیبال نشسته با قهرمانی تیم چالوس