Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

روح الله وین: اینچه درگاهی ۴ سال ژیمناستیک را به حاشیه برد

سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:50

تعجب می کنم از اینکه عده ای بدون کمترین شناخت از ژیمناستیک ۴ سال حاشیه پردازی مسئولین فدراسیون را دوران موفقیت توصیف می کنند.


مدیر و مربی اسبق تیم های ملی ژیمناستیک در رابطه با ادعای برخی افراد مبنی بر موفقیت عملکرد اینچه درگاهی طی ۴ سال مسئولیت در فدراسیون تاکید کرد: من نمی دانم فردی که در فلان رسانه مشغول فعالیت است و کمترین اطلاعی از ژیمناستیک ندارد بر چه اساسی تلاش می کند مدیریت پرحاشیه در فدراسیون ژیمناستیک را دوران موفقیت عنوان و هر سخن مخالفی را توطئه علیه اینچه درگاهی قلمداد کند.  حدود بیست سال رییس هیات استان تهران بودم و بیش از ۵۰ سال در کنار ژیمناستیک حضور دارم در طول این سال ها تهران قطب اصلی این ورزش بوده با این وجود هرگز ادعایی در باره خودم نداشته و ندارم بلکه معتقدم اگر پیشرفتی حاصل شده حاصل کار جمعی و تلاش همه زحمتکشان و سازندگان در اقصی نقاط کشور بوده است.

این پیشکسوت سرشناس ژیمناستیک در ارتباط با انتخابات پیش روی فدراسیون خاطرنشان کرد: حضور درگاهی در راس فدراسیون اتفاق غیر منتظره ای بود که چهار سال پیش رخ داد و ما می دانستیم فردی که سابقه مدیریتی قابل قبولی ندارد امکان اداره فدراسیون را نخواهد داشت. وی جای اینکه خلا یادشده را با بهره گیری از چهره های سردو گرم چشیده پر کند با هیچکدام از آنها کار نکرد در نتیجه فدراسیون را با سیستم آزمون و خطا پیش برد. در این مدت نه از اسپانسرهای مورد ادعایی خبری شد و نه اقدام درخور توجهی در بخش های فنی و زیرساخت ها انجام گرفت. ادعاهایی چون چابک سازی فدراسیون، انطباق با فدراسیون جهانی در گذر زمان رنگ باخت. رییس فدراسیون ادعا می کند به عنوان مدیر برتر از سوی فدراسیون جهانی انتخاب شده در حالی که نتوانسته در مجموعه تحت مدیریت خود همدلی و انسجام ایجاد کند.؛ بگذریم از اینکه گویا گواهی شرکت در یک سمینار به عنوان مدیریت مورد تایید فدراسیون جهانی عنوان شده. درگاهی مدت ها با حربه کسب سهمیه المپیک عملا کار تبلیغاتی انجام داد و در نهایت نیز متاسفانه این امکان برای ژیمناست خوب ما سعید کیخا که یکی از با اخلاق ترین ورزشکاران است، فراهم نشد.  
وین درپایان تاکید کرد: جامعه ژیمناستیک علاقه مند بود همانند دیگر فدراسیون ها در این مجموعه نیز سرپرست بی طرف اداره فدراسیون را بر عهده گرفته و انتخابات در فضای آرام برگزار شود اما با کمال تعجب اعلام شد از سال جدید شرایط تفاوت پیدا کرده و انتخابات فدراسیون ها قبل از پایان دوره رییس انجام می گیرد. به اعتقاد من این شیوه انتخابات، بزرگترین لطف نسبت به روسای فدراسیون های مستقر بود تا بتوانند رای لازم را از هیات هایی که خود گذاشته اند بگیرند با این وجود ظاهرا مسئولین فدراسیون از وضعیت موجود هم راضی نیستند و ادعاهای دیگری را مطرح می کنند. ادعاهایی که منطبق بر واقعیت نیست و به نوعی فرار رو به جلو تلقی می شود به اعتقاد من زمان آن فرارسیده تا جامعه فرهیخته ژیمناستیک از این وضعیت پر حاشیه و کشمکش هایی که از فدراسیون سرچشمه می گیرد رهایی پیدا کرده و مسیری را برای ادامه حیات این رشته پایه و مادر انتخاب کنند که توام با آرامش و پیشرفت باشد.

مربی تیم ژیمناستیک برای همه: فدراسیون این رشته را رها کرده است

مربی تیم ژیمناستیک برای همه: فدراسیون این رشته را رها کرده است

نوظهوری، سعادتمند و درگاهی نامزدهای شاخص انتخابات ژیمناستیک

نوظهوری، سعادتمند و درگاهی نامزدهای شاخص انتخابات ژیمناستیک

مدال‌های رنگارنگ ورزش‌های پایه و دست تمنای قهرمانان ما در المپیک

مدال‌های رنگارنگ ورزش‌های پایه و دست تمنای قهرمانان ما در المپیک

لغو مسابقات کسب سهمیه المپیک ژیمناستیک در قاره آسیا

لغو مسابقات کسب سهمیه المپیک ژیمناستیک در قاره آسیا

نام‌نویسی از کاندیداهای ژیمناستیک و تیراندازی  هفته آینده آغاز می‌شود

نام‌نویسی از کاندیداهای ژیمناستیک و تیراندازی هفته آینده آغاز می‌شود

فرامرزیان و وعده حمایت از فدراسیون‌ها

فرامرزیان و وعده حمایت از فدراسیون‌ها

ورزش کراس فیت از رشد بالایی در جهان برخوردار شده است

چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شد

گرامیداشت روز زبان و ادبیات فارسی

صعود ۱۷ پله‌ای نوشاد پس از درخشش در گرند اسمش عربستان

هاکی قهرمانی بانوان آسیا| جشنواره گل تیم ملی ایران مقابل ویتنام

بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی والیبال نشسته

پایان انتخابی تیم ملی ووشو با معرفی نفرات برتر/ زنجان قهرمان ایران شد

قهرمانی مزینی در مسترز اسنوکر کشور

فدراسیون دوومیدانی خبر دردسرساز را حذف کرد!

وزارت ورزش زمان انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی را مشخص کرد

اینچه‌درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک شد

استاد ابوالقاسم رایگان درگذشت

با حضور رییس کمیته ملی المپیک آغاز شد؛چهل و سومین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا

فرانک پرتوآذر در قهرمانی آسیا مدال نگرفت

هشتمی فرزانه فصیحی در لیگ الماس قطر

برترین های انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان معرفی شدند

لیست جدید تیم ملی والیبال با حضور ۱۷ ملی‌پوش

حذف نوشاد عالمیان از مسابقات عربستان

دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا:بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOCحساب باز کرده ایم/مناف هاشمی:نگاه ما به سپک تاکرا چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی حمایتی است

گزارش از مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس‌جمهور