Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

رستمیان : با برنامه پیش می رویم؛ ساماندهی باشگاهها در اولویت کارمان قرار دارد

شنبه 30 شهریور 1398 ساعت 03:05

رئیس انجمن جوجیتسو jjif کشورمان با اشاره به لزوم کشف و شناسایی استعدادهای برتر این رشته رزمی، از ساماندهی ورزشکاران و باشگاههای جوجیتسو jjjf و bjj در سطح کشور خبر داد.

به گزارش منهای فوتبال، محمد حسن رستمیان ضمن بیان مطالب فوق افزود: هنر رزمی و پر طرفدار جوجیتسو jjif، با گذشت قریب به 15 سال از فعالیت مستمر و موفق در کشورمان اکنون وارد مرحله جدیدی شده است، حضور در پیکارهای المپیک قاره ای و دیگر مسابقات رزمی سطح اول جهان همچون ورلد گیمز، مسترشیب، بازیهای داخل سالن و ... باعث شناخته شدن آن در بین اقشار جوان و علاقه مند به این رشته در سطح جامعه شده است، مسئله ای که لزوم ساماندهی ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاههای ورزشی و ... را بیش از پیش در اولویت قرار داده تا بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و اصولی در راه درست گام برداریم و از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری کنیم.

رستمیان گفت: گام نخست در این راه ساماندهی باشگاهها است، با هماهنگی که با فدراسیون کاراته و ادارات ورزش و جوانان استانها داشتیم کلیه مربیانی که اقدام به تبلیغ و آموزش جوجیتسو jjif و جوجیتسو برزیلی(bjj) می کنند، می بایست نسبت به دریافت مدرک مربیگری از انجمن جوجیتسو jjif اقدام کنند، در غیر اینصورت از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی اینگونه ادامه داد: قصد نداریم جلوی فعالیت کسی را بگیریم، اما متاسفانه در سالهای اخیر شاهد آن بودیم برخی افراد سودجود با سوء استفاده از نام جوجیتسو برزیلی اقدام به جذب هنرجویان و افراد علاقه مند به این رشته نموده اند، بدون اینکه خروجی داشته باشند، مطمئنا این امر در دراز مدت باعث بی اعتمادی نسبت به این رشته خواهد شد.

وی افزود: در صدد آن هستیم تا از تمام پتانسیلهای موجود استفاده کنیم، درب انجمن به روی همه باز است، از تمام اساتید که می توانند کمکی به پیشرفت این رشته داشته باشند دعوت می کنیم تا ما را در راه رسیدن به اهداف پیش رو یاری کنند، با رویی باز پذیرای همه هستیم تا بتوانیم با برنامه ریزی و ارائه راهکاری مدون بهترین نتایج را در سطح بین المللی کسب کنیم.

رستمیان با اشاره به رشد روزافزون این رشته در سطح جهان تصریح کرد: جوجیتسو علی الخصوص جوجیتسو برزیلی در سطح جهان پیشرفت زیادی داشته است، به نحوی که حتی زمزمه هایی از حضور این ورزش در المپیک نیز به گوش می رسد، سرمایه گذاری کشورهای عربی در این ورزش کاملا مشهود است، کار برای ما سخت شده است، همدلی و وفاق میان همه علاقه مندان و اساتید این رشته در این برهه از زمان می تواند کمک به سزایی به رشد این ورزش در سطح کشور داشته باشد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از زحمات طباطبایی در حمایت از این رشته در زمان حضورش در فدراسیون کاراته افزود: خوشبختانه با موافقت وزارت ورزش و جوانان، این انجمن هم اکنون در فدراسیون کاراته در حال فعالیت است، در مدت زمان کوتاه حضور در این فدراسیون با حمایت و همکاری طباطبایی و همکارانش موفق به برگزاری دو رویداد مهم در سطح کشور شدیم که این خود نوید روزهای خوب آتی را برای ما دارد.

 

نسترن مردانی

 

پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت

پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا

برگزاری انتخابات انجمن‌های ورزشی با کاندیداهای قبلی

از صعود نوشاد و شهسواری تا حفظ رنکینگ اول جهان توسط نجفی ۱۴ ساله

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج

تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید

شگفتی در انتخابی کشتی آمریکا/ شکست رقیب حسن یزدانی و موفقیت دیک و اسنایدر

هاشمی: قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت

رکورد تاریخی قایقرانی ایران با بیشترین ورزشکار در المپیک

مراسم بزرگداشت روز شهدای ورزشکار برگزار شد

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس

بازگشت پیمان فخری به تیم ملی شمشیربازی ایران برای المپیک