Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

ایرج عرب فعلا در دسترس نمی باشد!

دوشنبه 05 اسفند 1398 ساعت 12:31

سرپرست فدراسیون دوومیدانی از زمانی که به این سمت منصوب شده است از برگزاری نشست خبری با اهالی رسانه و پاسخ به ابهاماتی که در ماه های اخیر در این فدراسیون به وجود آمده خودداری کرده و علاقه ای به جواب دادن به سوال ها ندارد و ترجیح می دهد در فضای ساکت تر و خصوصی تر و با تعداد خبرنگاران کمتر جلسه برگزار کند. 

 در آخرین روزهای مهر ماه بود که ایرج عرب به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد تا او مقدمات برگزاری انتخابات این فدراسیون را فراهم کند.

با گذشته حدود 4 ماه از حضور ایرج عرب به عنوان سرپرست و با توجه به نزدیک به المپیک؛ او هیچ گاه با اهالی رسانه  مصاحبه نکرده و تمام صحبت هایش را از  دریچه روابط عمومی مطرح می کند. البته او نشستی را با تعداد کمی از خبرنگاران  به صورت خصوصی داشت و به سوال هایی که خودش می خواست پاسخ داد.

ایرج عرب که بسیاری به او لقب جعبه سیاه پرسپولیس را دادند؛ بعد از رفتنش از این تیم هیچ گاه مصاحبه نکرده است؛ درحالی که پیش از این رابطه بدی با انجام مصاحبه نداشت!

به نظر می رسد مشکلاتی که بعد از رفتن او در پرسپولیس ایجاد شد و علامت سوال های زیادی که از مدیریت او در پرسپولیس باقی مانده است یکی از مهم ترین دلایل سکوت عرب است.

با این حال سرپرست دوومیدانی برای جلوگیری از هرگونه حاشیه ترجیح می دهد با خبرنگاران صحبت نکند و  درخواست چندباره خبرنگار منهای فوتبال را برای مصاحبه و سوال بدون پاسخ گذاشته است. کاملا طبیعی به نظر می رسد که ایرج عرب از مباحث فنی و جزییات دوومیدانی باخبر نباشد اما رفتارش کاملا عجیب است چرا که او هیچ توضیحی درباره علامت سوال هایی که برای خبرنگاران این حوزه وجود دارد نمی دهد.  هرزمان که او و همراهانش صلاح بدانند صحبت می کند و پاسخ سوالاتی را می دهد که مسئولان رسانه ای فدراسیون تعیین کرده اند.

اینکه چه کسانی با چه معیاری شانس های کسب سهمیه المپیک دوومیدانی را مشخص کردند؟ اردوهایی که برای دوومیدانی کاران در خارج از ایران برگزار می شود با نظارت چه فردی صورت گرفته است؟ بخش زنان چه شرایطی را برای المپیک دارند و چه برنامه ای برای آن ها وجود دارد؟ نامه نگاری هایی که برای برخی از ورزشکاران برای حضور در خارج از کشور صورت گرفته  آیا صحبت دارد و  با تایید چه کسی بوده است؟ 

از جمله مباحثی است که جای سوال دارد.  رفت و آمدهای برخی مسئولان در فدراسیون و سوالات درباره رکوردزنی های اخیر در این رشته از جمله سوال هایی است که عموم خبرنگاران فرصت پرسیدن آن را از فدراسیون پیدا نکردند.

مشخص نیست این تصمیم و سکوت ایرج عرب چه معنایی می دهد؟ آیا او برای جلوگیری از سوال درباره عملکردش در پرسپولیس با خبرنگاران صحبت نمی کند و یا از سوال هایی که درخصوص شرایط داخلی و انتخابات فدراسیون دوومیدانی وجود دارد، دوری می کند؟ 

هرچه که هست ایرج عرب در دسترس نمی باشد...!

 

شبنم روحی

آرین سلیمی هم المپیکی شد/ تکواندوی ایران با ۴ نماینده در پاریس

پوستر مسابقات بین المللی یخ نوردی مستر کاپ کیش

اسلامی بیشتر از تقوی و مرادی رای آورد

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

افتخار آفرینی سرخوش با راهیابی به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

مبینا نعمت زاده به المپیک پاریس رسید/ دومین سهمیه برای تکواندوی بانوان ایران

فاصله یک قدمی سرخوش تا پیوستن به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری شد

مناف هاشمی: سیاست ورزش ایران کاهش دوران سرپرستی فدراسیون‌هاست

« رقابت » انتخاباتی و نه « جنگ » انتخاباتی

پایان چهار سال بلاتکلیفی ژیمناستیک تهران اعضای مجمع "خوش طینت" را انتخاب کردند

اسامی شمشیربازان ایران برای انتخابی المپیک در آسیا/ سازنجیان پای ثابت اعزام!

هاشم صیامی در انتخابات دوومیدانی ثبت نام کرد

حذف عجیب جوکوویچ به دست تنیسور رده ۱۲۳ جهان

کمک مالی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها در پایان سال/ حقوق ۵ میلیونی برای مدال‌آوران سابق

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مبارک باد

داور تنیس روی میز ایران سرداور مسابقات قهرمانی آسیا شد

رئیس فدراسیون ناشنوایان مشخص شد

انتصاب سرپرست معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان

پایان لیگ برتر والیبال نشسته با قهرمانی تیم چالوس