به گزارش لس آنجلس تایمز، لسآنجلس میخواهد با استفاده از سیاستهایتازه در حوزه مکانها، بستههای مهماننوازی، و جذب اسپانسرهای بزرگ،رکوردهای توکیو و پاریس را پشت سر بگذارد. تاکنون قراردادهایی بابرندهایی چون استارباکس، هوندا، دلتا ایرلاینز و کامکست امضا شده و به گفته مدیران، احتمال دارد درآمد اسپانسری به دو میلیارد دلار برسد. بودجه فعلی بازیها ۷.۱ میلیارد دلار برآورد شده و داراییهای LA28 در یک سال گذشته تقریباً دو برابر شده است. در بخش خدمات، شرکتهای AXS وEventim مسئول فروش بلیتها خواهند بود و بستههای کامل اقامت،حملونقل و صندلی ویژه از ۲۰۲۶ عرضه میشوند. برگزاری بازیها درگستره کلانشهر لسآنجلس از اکسپوزیشن پارک تا لانگبیچ و اینگلوودبرنامهریزی شده است. به گفته رینولد هوور، مدیراجرایی LA28، "اینبازیها بلیتی برای تجربهای تکرارنشدنی خواهند بود". مقایسه با پاریس۲۰۲۴ نشان میدهد لسآنجلس با جلو انداختن روند فروش بلیت بهدنبال تسهیل برنامهریزی برای هواداران و همچنین تضمین درآمد پایدار زودهنگام است. با این حال، چالشهای لجستیکی همچون ترافیک سنگین وزیرساختهای شهری همچنان پیش روی برگزارکنندگان باقی مانده است.
ترجمه: مهدی سعیدی