Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

انتقاد نامزد انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد از جو سازی های بوجود آمده

جمعه 19 خرداد 1402 ساعت 05:34

ولیزاده: حفظ حرمت سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد را لازم می دانم.

صمد ولیزاده یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در گفتگو اختصاصی با منهای فوبال گفت: اعتقاد دارم مصاحبه آقای اسکندری با رسانه معاند همانطوریکه خودشان هم گفته اند، دامی بوده است که برای ایشان پهن کرده بودند و یقینا از هویت مصاحبه کننده و رسانه اطلاعی نداشته اند. بنده در بخش های مختلف ورزشی فعالیت داشته ام و می دانم که مدیر با سابقه ای همچون اسکندری در دامی افتاده است که برای او گسترده اند.

ولیزاده در ادامه افزود: بنده با اسکندری هیچگونه ارتباطی ندارم ولی به عنوان رقیب انتخابات نیز چنین حربه هایی را نمی پسندم و نمی خواهم از این وضعیت بهره برداری کنم. جوانمردانه نیست که فردی از داخل با مدیری تماس بگیرد و آنگاه مطالب را به خارج انتقال دهد. قطعا اشتباهی صورت گرفته و ایشان در جریان این مسئله نبوده است.

وی در خصوص کسانی که این اقدام را ترتیب داده اند مطرح کرد: اطلاع دقیقی در زمینه هویت واقعی این افراد ندارم اما می دانم در زمان انتخابات برخی مخالفین، دست به چنین اقداماتی می زنند که بنده چنین کارهایی را نمی پسندم .

جامعه بولینگ و بیلیارد فرهیخته و منسجم است. اگر انتقادی هم وجود دارد می بایست در داخل و درون خانواده حل و فصل شود. معتقدم اگر وزارت ورزش کار خود را به خوبی انجام می داد و انتخابات را در زمان خود برگزار می کرد چنین مسائلی وجود نمی آمد.

مسلما منتقدین، مسئولان فعلی فدراسیون و نامزدهای انتخاباتی می بایست حرمت یکدیگر را حفظ کنند و اجازه ندهند دست نشانده های خارجی با چنین اقداماتی بخواهند چهره ورزش کشور را مخدوش کنند. انتخاباتی قرار است برگزار شود واعضای مجمع به شایسته ترین فرد رای خواهند داد.

کاندید انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در پایان گفت: این انتخابات به قدر کفایت عقب افتاده است و مسئول آن هم وزارت ورزش می باشد نه سرپرست فدراسیون. اکنون هم به مسئولان وزارتخانه استقبال و تشکر خود را اعلام می کنم که 3 تیرماه را برای برگزاری انتخابات اعلام کردند و امیدوارم تا آن روز جوانمردی و اخلاق در این انتخابات رعایت شود تا آرامش در این فدراسیون حفظ گردد.

ورزش کراس فیت از رشد بالایی در جهان برخوردار شده است

چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شد

گرامیداشت روز زبان و ادبیات فارسی

صعود ۱۷ پله‌ای نوشاد پس از درخشش در گرند اسمش عربستان

هاکی قهرمانی بانوان آسیا| جشنواره گل تیم ملی ایران مقابل ویتنام

بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی والیبال نشسته

پایان انتخابی تیم ملی ووشو با معرفی نفرات برتر/ زنجان قهرمان ایران شد

قهرمانی مزینی در مسترز اسنوکر کشور

فدراسیون دوومیدانی خبر دردسرساز را حذف کرد!

وزارت ورزش زمان انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی را مشخص کرد

اینچه‌درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک شد

استاد ابوالقاسم رایگان درگذشت

با حضور رییس کمیته ملی المپیک آغاز شد؛چهل و سومین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا

فرانک پرتوآذر در قهرمانی آسیا مدال نگرفت

هشتمی فرزانه فصیحی در لیگ الماس قطر

برترین های انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان معرفی شدند

لیست جدید تیم ملی والیبال با حضور ۱۷ ملی‌پوش

حذف نوشاد عالمیان از مسابقات عربستان

دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا:بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOCحساب باز کرده ایم/مناف هاشمی:نگاه ما به سپک تاکرا چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی حمایتی است

گزارش از مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس‌جمهور