Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

از شمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش

چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 09:30

بزرگ بود و از اهالی امروز. بی ادعا، با شخصیت، دقیق و مدیر. سخن از محمد سبحانی است، چهره مقبول و دوست داشتنی خطه سرسبز مازندران، دانش آموخته فرانسه اما عاشق وطن و شهر و دیارش بود. مردی که به حق لقب پدر ورزش مازندران را یدک می کشید و شایسته این جایگاه بود.

بزرگ بود و از اهالی امروز. بی ادعا، با شخصیت، دقیق و مدیر. سخن از محمد سبحانی است، چهره مقبول و دوست داشتنی خطه سرسبز مازندران، دانش آموخته فرانسه اما عاشق وطن و شهر و دیارش بود. مردی که به حق لقب پدر ورزش مازندران را یدک می کشید و شایسته این جایگاه بود.در برهه ای از زمان، ریاست تربیت بدنی استان را بر عهده داشت. بعدها قریب به دو دهه، در مقام ریاست هیات ژیمناستیک مازندران منشا اثر شد.
مفتخر بودم به واسطه مسئولیتی که در فدراسیون ژیمناستیک داشتم سال ها با استاد سبحانی محشور باشم. پی گیری و دقت نظر خاصی در انجام امور داشت. اهداف را با حوصله دنبال می کرد ودر صورت ضرورت تصمیم قاطع و موثر می گرفت. در عین جدیت و دقت، با صبر و شکیبایی بسیار، امور ورزش را پی گیری و  معمولا نامه ها را با خط خوش و منحصر به فرد می نوشت و به همان شکل و شیوه نیز پی گیری می کرد.
مرحوم سبحانی طی بیست سال ریاست هیات ژیمناستیک استان مازندران منشا آثار گرانبهای بسیاری بوده و تا زمانی که در این جایگاه انجام وظیفه می کرد با دقت و تامل فراوان امور جاری پیش می برد. محمد سبحانی بیش از ۵۰ سال سابقه مدیریتی داشت و قریب به بیست سال در مسیر پیشرفت ژیمناستیک استان گام زد.وی طی این مدت قهرمانان و ورزشکاران بزرگی را به رده های مختلف تیم ملی و کشور معرفی و آثار گرانبهایی از خود بر جای گذاشت. آنگاه که احساس کرد لازم است فرصت به جوانان داده شود با خصوع و افتادگی تمام، از مسند قدرت کناره گیری و میدان را به جوانان واگذار کرد . وی سال های پایانی عمر خود را در خلوت و انزوا گذراند و در نهایت به دنبال یک بیماری چشم از جهان فروبست. یادش گرامی

ورزش کراس فیت از رشد بالایی در جهان برخوردار شده است

چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شد

گرامیداشت روز زبان و ادبیات فارسی

صعود ۱۷ پله‌ای نوشاد پس از درخشش در گرند اسمش عربستان

هاکی قهرمانی بانوان آسیا| جشنواره گل تیم ملی ایران مقابل ویتنام

بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی والیبال نشسته

پایان انتخابی تیم ملی ووشو با معرفی نفرات برتر/ زنجان قهرمان ایران شد

قهرمانی مزینی در مسترز اسنوکر کشور

فدراسیون دوومیدانی خبر دردسرساز را حذف کرد!

وزارت ورزش زمان انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی را مشخص کرد

اینچه‌درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک شد

استاد ابوالقاسم رایگان درگذشت

با حضور رییس کمیته ملی المپیک آغاز شد؛چهل و سومین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا

فرانک پرتوآذر در قهرمانی آسیا مدال نگرفت

هشتمی فرزانه فصیحی در لیگ الماس قطر

برترین های انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان معرفی شدند

لیست جدید تیم ملی والیبال با حضور ۱۷ ملی‌پوش

حذف نوشاد عالمیان از مسابقات عربستان

دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا:بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOCحساب باز کرده ایم/مناف هاشمی:نگاه ما به سپک تاکرا چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی حمایتی است

گزارش از مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس‌جمهور