Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

کیومرث مهرابی: با قدرت به لیگ کشتی باز می گردیم

سه شنبه 09 آذر 1400 ساعت 07:49

طی سال های گذشته رقبا از تیم های بیمه رازی و بازاربزرگ ایران انتقاد می کردند که با اختصاص منابع مالی بالا و استفاده از بهترین های کشتی پیشاپیش قهرمانی خود را مسجل می کنند و آنها شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارند امسال هیچکدام از این تیم های بیمه رازی یا بازاربزرگ وارد میدان نشدند تا دیگرمدعیان بتوانند شانس قهرمانی داشته باشند.

کیومرث مهرابی مدیر تیم های کشتی دوتیم یادشده ضمن بیان مطلب فوق به منهای فوتبال گفت: هر دو تیم بیمه رازی و بازاربزرگ که بنده افتخار خدمت درآنها را داشتم رکورد دست نیافتنی از خود به جای گذاشته و با کسب چندین دوره قهرمانی لیگ برتر وجام باشگاههای کشتی جهان فصل تازه ای را در مسابقات لیگ کشتی گشودند. امسال بنا به دلایلی در لیگ حضور پیدا نکردیم تا تیم های دیگر فرصت عرض اندام در میدان را پیدا کنند.
وی ادامه داد: حسن کار ما این بود که در طول چند سال سعی کردیم بیشترین هزینه را درکشتی داشته باشیم و در حد نام و جایگاه این ورزش  و قهرمانان آن پول خرج کنیم. وقتی مسابقات حرفه ای برگزار می شود و در آن رقابت بین تیم ها حرف اول و آخر را می زند طبیعی است که موفقیت از آن تیم هایی خواهد بود که تمام تمهیدان را در این باره به انجام برسانند. به عبارت دیگر نباید از تیمی که بیشترین حمایت را از کشتی می کند انتقاد شود بلکه باید از تیم هایی که دست وپا شکسته وارد میدان می شوند خواسته شود با امکانات کافی در لیگ شرکت کنند. لیگ محل رقابت حرفه ای هاست و تیم هایی در این آوردگاه موفق خواهند شد که بتوانند با تمام قوا و امکانات رودر روی حریفان قرار گیرند.

مهرابی در ارتباط با چگونگی برگزاری لیگ امسال تاکید کرد:دو، سه تیم خوب در لیگ حضور دارند و بقیه کم نام و نشان هستند. واقعیت این است که اکثریت آنها برای نخستین بار در مسابقات لیگ برتر شرکت می کنند و باید تا آخر مسابقات صبر کنیم تا مشخص شود کدام تیم ها روی سکو می روند. به اعتقاد من مسابقات باید به صورت رفت و برگشت و با تعدادی از تیم های قدرتمند برگزار شود تا عیار شرکت کنندگان مشخص شود.

سرپرست تیم های کشتی بیمه رازی و بازار بزرگ در پایان خاطرنشان کرد:  بنا به دلایلی که ذکر شد ما امسال در مسابقات لیگ کشتی حضور پیدا نکردیم اما به احتمال زیاد با قدرت باز می گردیم  و باردیگر در خدمت کشتی خواهیم بود. مسئولین بیمه رازی و بازار بزرگ ایران علاقه مند ورزش ملی و مدال آور هستند و با اطمینان می گویم بار دیگر در صحنه حضور پیدا می کنیم.

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس

بازگشت پیمان فخری به تیم ملی شمشیربازی ایران برای المپیک

کمک ۳ میلیاردی وزیر ورزش و جوانان به گود زینل خان اسفراین

راهیابی ۴ پینگ‌پنگ‌باز به مرحله انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک

فرا رسیدن عید سعید فطر مبارک باد

حذف تیم دوبل بدمینتون ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا

النار رکابی از صعود به نیمه نهایی جام جهانی سنگنوردی بازماند

آغاز نشست‌های هماهنگی بازی‌های داخل سالن

حذف عالمیان و هدایی از مسابقات پینگ‌پنگ کرواسی

تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی

سرمربی تیم ملی شطرنج زنان منصوب شد

زمان روشن شدن مشعل المپیک پاریس اعلام شد