Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

تغییرات قابل تعمق در فدراسیون کشتی!

کناره گیری سید جلال عسگری از دبیری فدراسیون کشتی با این ادعا که ماموریت وی به پایان رسیده بود و باید به محل خدمت خود در سازمان ورزش شهرداری باز گردد قابل باور نیست.

عسگری طی دو سال بدون کمترین توقع در فدراسیون کار کرد و وظیفه رفاقت را در حق دوستان خود در این مجموعه به جای آورد. چه بسا او نیز به سرنوشت کسانی دچار شد که تلاش زیادی برای آمدن دبیر کردند اما چوب صداقت خود را خوردند. عسگری و برخی دیگر از حلقه اول فدراسیون بنا به خواست شخص دبیر و با نامه وی، از سازمان ورزش شهرداری مامور به خدمت در کشتی شدند. اکنون اما گویا بنا به اعلام عسگری، او مجبور شده به ورزش شهرداری بازگردد در حالیه هنوز در خصوص مسئول ورزش شهرداری صحبتی نشده است و چه بسا شهردار جدید ابتدا باید مسیولین مختلف بخش ها و معاونت ها را تعیین و سپس به امر ورزش شهرداری و انتخاب رییس آن بپردازد.
شگفت انگیز تر از رفتن جلال عسگری، گماردن ابراهیم مهربان به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کشتی است. مردی که به سبب عملکرد خود در مقام مربی تیم ملی کشتی آزاد طی  بازی های المپیک توکیو مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت. مهربان علی رغم حسن سلوک و مهربانی، هیچگاه به کار اجرایی، آن هم در سطحی چون دبیری فدراسیون کشتی تن نداده است. اینکه دبیر با کدام استدلال  ابراهیم مهربان را جهت تصدی مسئولیت دبیری فدراسیون کشتی انتخاب کرده روشن نیست اما این موضوع روشن است که باید در آینده شاهد تغییرات دیگری در راس کادر فنی رده های سنی مختلف و حتی کادر اجرایی فدراسیون باشیم. تغییراتی که حداقل دربخش اجرایی می تواند پای غریبه ها را بیش از پیش به فدراسیون باز کند. در این میان با توجه به سابقه  رفاقت غلام محمدی و ابراهیم مهربان طی سال های متمادی باید دید نقش سرمربی پیشین تیم ملی در این تحولات چیست؟ آیا محمدی به جای قبلی خود یعنی هدایت نوجوانان بازخواهد گشت یا فعلا دور از کشتی خواهد ماند؟
حاصل کلام اینکه تحولات غیر منتظره  این روزهای فدراسیون کشتی از جمع کادر های فنی گرفته تا بخش اداری و اجرایی  قابل تعمق به نظر می رسد. فقط امیدواریم پیامدهای آن بیش از این کشتی را دچار چالش نکند.

ورزش کراس فیت از رشد بالایی در جهان برخوردار شده است

چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شد

گرامیداشت روز زبان و ادبیات فارسی

صعود ۱۷ پله‌ای نوشاد پس از درخشش در گرند اسمش عربستان

هاکی قهرمانی بانوان آسیا| جشنواره گل تیم ملی ایران مقابل ویتنام

بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی والیبال نشسته

پایان انتخابی تیم ملی ووشو با معرفی نفرات برتر/ زنجان قهرمان ایران شد

قهرمانی مزینی در مسترز اسنوکر کشور

فدراسیون دوومیدانی خبر دردسرساز را حذف کرد!

وزارت ورزش زمان انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی را مشخص کرد

اینچه‌درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک شد

استاد ابوالقاسم رایگان درگذشت

با حضور رییس کمیته ملی المپیک آغاز شد؛چهل و سومین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا

فرانک پرتوآذر در قهرمانی آسیا مدال نگرفت

هشتمی فرزانه فصیحی در لیگ الماس قطر

برترین های انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان معرفی شدند

لیست جدید تیم ملی والیبال با حضور ۱۷ ملی‌پوش

حذف نوشاد عالمیان از مسابقات عربستان

دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا:بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOCحساب باز کرده ایم/مناف هاشمی:نگاه ما به سپک تاکرا چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی حمایتی است

گزارش از مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس‌جمهور