Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

مربی بین‌المللی شاخه آکروژیم: فدراسیون درباره مسابقات قهرمانی آسیا آدرس غلط می‌دهد

شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 10:54

به دنبال اعتراض اخیر جمعی از مربیان و ورزشکاران قهرمان شاخه آکروژیم مبنی بر بی‌توجهی مسئولان فدراسیون ژیمناستیک نسبت به آماده سازی و اعزام قهرمانان این رشته به رقابت های قهرمان آسیا در قزاقستان، دست اندرکاران فدراسیون طی جوابیه ای تاکید کردند برخلاف ادعای معترضان، زمان و مکان مسابقات آسیایی جعلی و مشخص نشده تا اقدام لازم در این رابطه صورت گیرد.

در همین راستا کریم محمدزاده مربی تیم آکروژیم ضمن رد جوابیه فدراسیون و ارائه مدرک جدید که در سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک با آی دی مسابقات ثبت شده که دلالت بر برگزاری مسابقات در زمان و مکان مشخص دارد، به "منهای فوتبال گفت" با توجه به استعلام اخیر اینجانب از رییس شاخه آکروژیم آسیا، خانم "آیگل" به عنوان بالاترین مقام، زمان و مکان دقیق برگزاری و حتی کشورهایی که برای این مسابقات ثبت نام کرده‌اند را برای من فرستاد. بنابراین مسئولین فدراسیون ما یا نسبت به اوضاع آکروژیم به روز نیستند و یا عمدا آدرس غلط می دهند. در هر حال مدارک لازم که تشکیلات آسیایی برای من ارسال کرده موجود است و اگر فدراسیون ژیمناستیک مدارک مستندی در رابطه با عدم برگزاری مسابقات دارد جهت شفاف سازی ارائه کنند.

وی ادامه داد: طبق مدارکی که به دست من رسیده این رقابت ها از اول مهرماه، در شهر  "پاولودار" قزاقستان و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.‌ اینکه مسئولان فدراسیون چرا و چگونه در روز روشن این مسئله را انکار می کنند توجیهی ندارد جز اینکه بخواهند کم کاری خود را بپوشانند و به نوعی نامه اعتراض اهالی آکروژیم را بی اثر کنند.

وی افزود: مسابقات جهانی رشته اکروژیم هم حدود ده روز دیگر در شهر ژنو سوییس برگزار خواهد شد که اصلا ما به این رویداد کاری نداریم چون وقتی مسئولان فدراسیون از برگزاری مسابقات آسیایی اعلام بی اطلاعی می کنند و در حالیکه کشورهایی چون قزاقستان، هنگ کنگ و ازبکستان در آن ثبت نام اولیه کرده اند، شرکت در مسابقات جهانی پیشکش! 

محمدزاده در رابطه با موقعیت رشته آکروژیم ایران در سطح آسیا اظهار داشت: ما موقعیت خیلی خوبی در بخش مردان و رده های سنی مختلف این رشته داریم و با کشورهایی چون ازبکستان و قزاقستان که در این ورزش تلفیقی ژیمناستیک و آکروباتیک از بهترین های جهان محسوب می شوند رقیب هستیم. تاکنون چند بار در آسیا روی سکو رفته ایم به همین دلیل انتظار می رفت مسئولان فدراسیون به خاطر تثبیت موقعیت کشورمان و کسب افتخار ورزشکاران این رشته از مدت ها پیش برنامه‌ریزی مسابقات انتخابی، اردوهای تیم ملی، تقویت تیم ها و نفرات برتر رده های سنی را در دستور کار قرار می دادند اما آنها از مدت ها قبل به بهانه کرونا فعالیت های ملی را تعطیل و تمام اهتمام خود را صرف برنامه‌ریزی جهت انتخاب خود برای چهار ساله دوم کرده بودند که سازمان بازرسی مانع کار شد.

این مربی بین المللی در پایان یادآورشد: رشته آکروژیم از جمله ورزش هایی است که ورزشکاران ما در آن استعداد خوبی دارند و ما به راحتی می توانیم در آسیا و جهان افتخار آفرین باشیم اما به دلیل ضعف عملکرد فدراسیون و مشکلاتی که آنان با ورزشکاران، مربیان و حتی مسئول شاخه پیدا کردند این ورزش عملا به حال خود رها شد.

تداوم‌ بلاتکیفی ژیمناستیک، چه کسی این  سنگ را در چاه انداخت؟

تداوم‌ بلاتکیفی ژیمناستیک، چه کسی این سنگ را در چاه انداخت؟

واپسین تلاش برای فرونشاندن حاشیه‌ها

واپسین تلاش برای فرونشاندن حاشیه‌ها

اهالی آکروژیم: ژیمناستیک نیاز به تغییرات دارد

اهالی آکروژیم: ژیمناستیک نیاز به تغییرات دارد

مربی اسبق تیم ملی ژیمناستیک: زحمتکشان ژیمناستیک خانه‌نشین و بی‌انگیزه شده‌اند

مربی اسبق تیم ملی ژیمناستیک: زحمتکشان ژیمناستیک خانه‌نشین و بی‌انگیزه شده‌اند

  اینچه درگاهی رد صلاحیت شد

اینچه درگاهی رد صلاحیت شد

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت

پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا

برگزاری انتخابات انجمن‌های ورزشی با کاندیداهای قبلی

از صعود نوشاد و شهسواری تا حفظ رنکینگ اول جهان توسط نجفی ۱۴ ساله

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج

تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید

شگفتی در انتخابی کشتی آمریکا/ شکست رقیب حسن یزدانی و موفقیت دیک و اسنایدر

هاشمی: قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت

رکورد تاریخی قایقرانی ایران با بیشترین ورزشکار در المپیک

مراسم بزرگداشت روز شهدای ورزشکار برگزار شد

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس