Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

پرویز هادی: برای بهبودی اوضاع ورزش تبریز نامزد شورای شهر شدم

پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت 11:33

دارنده مدال برنز سنگین وزن کشتی آزاد هدف خود از حضور در انتخابات شورای شهر تبریز را کمک به ورزش این شهر و ایحاد فضای مناسب برای گرایش بیشتر جامعه به سمت این مقوله عنوان می‌کند.

پرویز هادی دارنده مدال برنز سنگین وزن کشتی آزاد و یکی از مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی در المپیک توکیو در رابطه با دلایل ثبت نام خود جهت عضویت در شورای شهر تبریز به "منهای فوتبال" گفت: دوره قبل هم جمعی از دوستان از من خواسته بودند در انتخابات شورای شهر شرکت کنم اما چون سرگرم ورزش حرفه ای و از طرفی امیدوار بودم، کسانی که وارد شورای شهر می شوند می توانند مشکلات ورزش کلانشهر تبریز را حل و دغدغه شهروندان و جامعه ورزش را برطرف کنند برای حضور در صحنه انتخابات  داوطلب نشدم. متاسفانه عملکرد دوستان نظر جامعه ورزش و جوانان و علاقه مندان این عرصه را تامین نکرد بطوری که در حال حاضر سرانه ورزش شهر تبریز حدود ۴۰ سانتیمتر است که در مقایسه با میانگین کشوری هم درصد پایینی است.از طرفی شورای شهر با انحلال سازمان ورزش و بی توجهی به امر قهرمانی با هدف ترویج ورزش همگانی صرفا شعاری عمل کردند. وقتی همه این مسایل در کنار مشکلات روبه گسترش اعتیاد، لزوم توجه به سلامت جامعه و تندرستی را  مورد توجه قرار دادم به این نتیجه رسیدم که اعتبار و موقعیت ورزشی خودم را در جهت رفع مشکلات هزینه کرده و به وظیفه ای که به عنوان ورزشکار بر عهده دارم عمل کنم.

 وی در پاسخ به این پرسش که این حضور را می توان به مفهوم پایان دوره قهرمانی شما تلقی کرد، اظهار داشت: به هیچ وجه اینطور نیست و من هنوز از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده ام. با تمام وجود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش خواهم کرد. البته اگر مردم شهرم به من اعتمادکردند و انتخاب شدم در آن صورت نسبت به آینده دوران قهرمانی خودم تصمیم می گیرم با این وجود فکر نمی کنم حتی عضویت در شورای شهر هم مانع حضورم در عرصه ورزش قهرمانی شود.

هادی در رابطه با عملکرد نه چندان مطلوب برخی قهرمانان در شورای شهرهای مختلف خاطرنشان کرد: قبول دارم که عده ای از آنها عملکرد مورد انتظار جامعه را نداشتند. این افراد  کسانی بودند که در طول دوران قهرمانی و قبل از ورود به شورای شهر هم همین روش را داشتند. در واقع آنها پیش از اینکه به منافع عموم فکر کنند به مصالح خودشان فکر می کردند.‌ متقابلا برخی از قهرمانان هم عملکرد خوبی داشتند و نمره قبولی گرفتند. رسول خادم از جمله این قهرمانان بود که شخصا عملکرد او را قبول دارم. وی پاکدست بود و اقدامات موثری در طول دوران خدمت خود انجام داد. همین پاکدستی باعث شد وقتی مسئولیت فدراسیون کشتی را بر عهده گرفت با عنوان اسپانسر به یاری وی شتافتند. زمانی هم که خادم رفت، همان حامیان از کشتی رفتند چون فقط به اعتبار وی از فدراسیون حمایت می کردند.

این قهرمان آسیا در پایان تاکید کرد: من به عنوان کاندیدای مستقل وارد انتخابات شده ام چون اصولا فرد سیاسی نیستم و به هیج دسته و گروهی وابستگی ندارم اما اگر در ادامه راه کسانی با تفکر و  ایده های من مبنی بر حمایت از ورزش و طبقات فرودست جامعه همراه باشند مشکلی با ائتلاف ندارم. از علیرضا حیدری صمیمانه تشکر می کنم که علی رغم مشغله و گرفتاری های شب عید تا تبریز آمد و مرا در به هنگام ثبت نام همراهی کرد. برای حضور در صحنه انتخابات با جمعی از بزرگان رایزنی و مشورت کردم.‌ ابتدا صحبت از این بود که در انتخابات شورای شهر پایتخت شرکت کنم اما وقتی دیدم شهر خودم تبریز علی رغم استعداد های فراوان و پتانسیل فراوان در تمام رشته های ورزشی خصوصا کشتی با کم و کاستی های فراوان روبروست تشویق شدم در همین شهر نامزد شوم. این اطمینان را می دهم در صورت کسب رای با تمام وجود برای آبادانی و بهبود وضعیت شهرم تلاش کنم. سازمان ورزش شهرداری را احیا و از فعالیت تمام رشته های ورزشی پشتیبانی خواهم کرد. سروسامان جدی به باشگاهها خواهم داد و کشتی را در مقام ورزش اول کشور مورد حمایت واقعی قرار می دهم.

به قلم:محمدرضا کاظمی

پرویز هادی: با تفکر موجود به کشتی برنمی‌گردم

پرویز هادی: با تفکر موجود به کشتی برنمی‌گردم

ادب مرد بالاتر از دولت اوست

ادب مرد بالاتر از دولت اوست

قلم قرمز روی نام سعید عبدولی و پرویز هادی!

قلم قرمز روی نام سعید عبدولی و پرویز هادی!

پایان افسانه جردن باروز در تگزاس

پایان افسانه جردن باروز در تگزاس

کشمکش رییس هیات با نایب قهرمان المپیک

کشمکش رییس هیات با نایب قهرمان المپیک

تغییرات قابل تأمل در جمع ملی پوشان کشتی

تغییرات قابل تأمل در جمع ملی پوشان کشتی

شکست دور از انتظار هادی و محبی!

شکست دور از انتظار هادی و محبی!

آرین سلیمی هم المپیکی شد/ تکواندوی ایران با ۴ نماینده در پاریس

پوستر مسابقات بین المللی یخ نوردی مستر کاپ کیش

اسلامی بیشتر از تقوی و مرادی رای آورد

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

افتخار آفرینی سرخوش با راهیابی به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

مبینا نعمت زاده به المپیک پاریس رسید/ دومین سهمیه برای تکواندوی بانوان ایران

فاصله یک قدمی سرخوش تا پیوستن به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری شد

مناف هاشمی: سیاست ورزش ایران کاهش دوران سرپرستی فدراسیون‌هاست

« رقابت » انتخاباتی و نه « جنگ » انتخاباتی

پایان چهار سال بلاتکلیفی ژیمناستیک تهران اعضای مجمع "خوش طینت" را انتخاب کردند

اسامی شمشیربازان ایران برای انتخابی المپیک در آسیا/ سازنجیان پای ثابت اعزام!

هاشم صیامی در انتخابات دوومیدانی ثبت نام کرد

حذف عجیب جوکوویچ به دست تنیسور رده ۱۲۳ جهان

کمک مالی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها در پایان سال/ حقوق ۵ میلیونی برای مدال‌آوران سابق

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مبارک باد

داور تنیس روی میز ایران سرداور مسابقات قهرمانی آسیا شد

رئیس فدراسیون ناشنوایان مشخص شد

انتصاب سرپرست معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان

پایان لیگ برتر والیبال نشسته با قهرمانی تیم چالوس