Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

فردین معصومی: از رییس فدراسیون گله دارم

چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 08:47

کاپیتان پیشین تیم ملی کشتی آزاد ابراز ناراحتی کرد که رییس هیات کشتی استان گیلان به جای پرداختن به کشتی، کار سیاسی می‌کند و مدام دنبال عکس گرفتن با وزیر و وکیل است.

باید یک نفر در مورد بی‌حرمتی‌هایی که در کشتی استان می‌شود جوابگو باشد، مدیر کل ورزش و جوانان یا رییس فدراسیون نظاره‌گر این وضعیت نباشند.

من فردین معصومی عمر و زندگی‌ام را برای کشتی گذاشته‌ام آن وقت باید بی‌حرمتی کسانی که الفبای این ورزش را نمی‌دانند تحمل کنم. رییس هیات کشتی استان گیلان ادعا کرده بارها از فردین معصومی دعوت کردیم اما او پاسخ ما را نمی‌دهد، رضی زاده اگر مدرکی دارد که با من تماس گرفته ارائه کند آن وقت من حرفم را پس می‌گیرم؛ اما من مدرک دارم که بنا به درخواست دکتر بهمن میرزایی به ایشان زنگ زدم ولی جواب مرا نداد. فکر می‌کنند با این ادعاها می‌توانند حرف خودشان را پیش ببرند. تنها من نیستم که نمی‌توانم با سیستم جاری در کشتی گیلان کار کنم کاری کردید که دکتر میرزایی هم از ادامه همکاری با هیات کشتی خودداری کند. در حالیکه آرزوی هر فدراسیون و هیات کشتی است که از ایشان کمک بگیرد. ابراهیم مهربان هم با هیات استان کاری ندارد. اگر مربی تیم ملی است حاصل توانایی و ارتباطات خودش است. هیات استان که برای او کاری نکرده.

دارنده دو مدال نقره و برنزجهان خاطرنشان کرد: تنها من نیستم که با این هیات مشکل دارم بلکه دیگر چهره‌های شاخص دیگر هم علاقه ای به همکاری با هیات کنونی ندارند.کسانی برای کشتی گیلان تصمیم می‌گیرند که در اندازه این ورزش نیستند. مربیان خوب با تجربه را کنار می‌گذارند به افرادی حکم می ‌هند که طی سال‌های گذشته هیچ کجا تمرین نداده، برخی از مربیان چندسال است دفترچه‌شان تمدید نشده با این وضعیت من باید چکار کنم، پشتیبان این اقدامات غلط باشم یا واقعیت‌ها را بگویم؟ اگر با من فردین معصومی مشکل دارند بنده را کنار بگذارند اما حق ندارند دیگر مربیان را به خاطر من کنار بگذارند.

کاپیتان پیشین تیم ملی کشتی آزاد، تصریح کرد: از رییس فدراسیون هم گله دارم که چرا طی دیدارهای متعدد با رییس هیات یکبار از ایشان نپرسیده رفیق ما کجاست. فرض کنید من در کشتی قهرمان نبودم اما بالاخره که از یک جنس و خانواده یک ورزش هستیم آیا شما نباید یکبار سراغی از من بگیرید؟ متاسفانه کشتی گیلان را سیاسی کرده‌اند. من در انتخابات به رییس هیات فعلی رای ندادم بازهم اگر قرار باشد افراد غیرمتخصص وارد کشتی شوند و من رای دهنده باشم به آنها رای نخواهم داد.

دارنده چندین مدال خوش رنگ آسیایی در پایان تاکید کرد: آقایان به نام کشتی استان پیش رییس فدراسیون، وزیر، استاندار و بقیه می‌روند اما یادی از فردین معصومی نمی‌کنند. من زحمت کشتی را کشیده‌ام اما فعلا کسان دیگری در صحنه هستند. آنقدر کشتی استان را سیاسی کرده‌اند و دنبال عکس یادگاری گرفتن با سیاسی‌ها افتاده‌اند که وظیفه اصلی یادشان رفته. وظیفه شما رسیدگی به کشتی و تلاش برای بهبود وضعیت این ورزش است نه اینکه دنبال مسئولان سیاسی باشید. به فکر ورزشکاران استان باشید جوانانی که به حمایت شما دل امید بسته اند اما فقط حاشیه می‌بینند. اینقدر که در هیات استان حاشیه می‌بینیم، کار نمی‌بینیم.

آسیب دیدگی شدید رییس فدراسیون کشتی هنگام تمرین

آسیب دیدگی شدید رییس فدراسیون کشتی هنگام تمرین

خواب ماندن یا آسیب دیدگی یک کشتی گیر در اوکراین؟

خواب ماندن یا آسیب دیدگی یک کشتی گیر در اوکراین؟

آقای دبیر شما هم مسئول‌اید

آقای دبیر شما هم مسئول‌اید

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس

بازگشت پیمان فخری به تیم ملی شمشیربازی ایران برای المپیک

کمک ۳ میلیاردی وزیر ورزش و جوانان به گود زینل خان اسفراین

راهیابی ۴ پینگ‌پنگ‌باز به مرحله انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک

فرا رسیدن عید سعید فطر مبارک باد

حذف تیم دوبل بدمینتون ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا

النار رکابی از صعود به نیمه نهایی جام جهانی سنگنوردی بازماند

آغاز نشست‌های هماهنگی بازی‌های داخل سالن

حذف عالمیان و هدایی از مسابقات پینگ‌پنگ کرواسی

تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی

سرمربی تیم ملی شطرنج زنان منصوب شد

زمان روشن شدن مشعل المپیک پاریس اعلام شد