Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

محسن خوش طینت: تجلیل از پیشکسوتان ژیمناستیک را وظیفه می‌دانم

سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 03:45

اخیرا و همزمان با روز پدر طی مراسمی از خدمات استاد حسن لطیفی، پدر ژیمناستیک ایران تجلیل به عمل آمد. این مراسم به همت محسن خوش طینت از چهره‌های شناخته شده ژیمناستیک کشور و در محل زندگی فعلی استاد لطیفی یعنی شهر دماوند برگزار شد.

در همین راستا طی گفت و گوی کوتاه با  محسن خوش طینت بانی و برگزار کننده این جشن تقدیر  و دو مراسم مشابه باشکوه دیگر، هدف او را از برگزاری چنین مراسمی جویا شدیم که تاکید کرد: فرهنگ سازی یکی از اهداف مهم ورزش است که باید بیش از پیش به آن اهمیت داده شود. در همین راستا ضرورت قدردانی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش در راستای تکریم آنها می تواند به فرهنگ سازی در میان جامعه ورزش خصوصا نسل های آینده  کمک کند. اصلا سرلوحه ورزش احترام به بزرگان و پیشکسوتان و سپاسگزاری نسبت به کسانی است که حق استادی و مربیگری برگردن ما دارند.

وی افزود: در همین راستا و از آنجایی که من شاگرد کوچک مکتب ژیمناستیک کشور هستم وظیفه خود دانستم تا در حد بضاعت و توان از بزرگان این رشته ورزشی تجلیل کنم. بزرگانی که مایه افتخار ورزش کشور هستند اما چه بسا در گذر زمان فراموش شده باشند و مسئولین ورزش به یاد آنها نبوده باشند.

وی ادامه داد: با همفکری جمعی از چهره های شاخص ژیمناستیک کشور بر آن شدیم تا به مناسبت های مختلف از بزرگان و پیشکسوتان ورزش پایه ژیمناستیک که عمری را برای اوج و اعتلای این ورزش سپری کرده اند تجلیل و رسم ادب را در حق ایشان به جا آوریم.به همین منظور و طی چند ماه گذشته به ترتیب از روح الله وین یکی از بزرگان ژیمناستیک درهر دو بخش فنی و اجرایی و کسی که نزدیک به دو دهه هدایت این ورزش را در استان تهران بر عهده داشته همچنین سرکارخانم جمیله سروری تنها بانوی شرکت کننده در بازی های المپیک و استاد حسن لطیفی پدر حال حاضر ژیمناستیک کشور که بنیان گذار این ورزش در آموزش و پرورش بوده تجلیل به عمل آوردیم. تلاش خواهیم کرد این روند را تداوم بخشیده و رفته رفته به سرتاسر کشور گسترش دهیم.از مسئولان ورزش هم انتظار زیادی نداریم. وظیفه خود می دانیم از آنها برای حضور در مراسم دعوت کنیم حال اینکه حضور پیدا کنند یا خیر، مختارند اما ما به سهم خود وظیفه می دانیم در کنار ورزش و قهرمانی ابعاد فرهنگی و تربیتی این مقوله را از یاد نبریم در راس این فرهنگ و آموزه ها قدردانی و احترام به بزرگان قرار دارد.

جمیله سروری: انتظار این همه لطف را نداشتم

جمیله سروری: انتظار این همه لطف را نداشتم

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت

پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا

برگزاری انتخابات انجمن‌های ورزشی با کاندیداهای قبلی

از صعود نوشاد و شهسواری تا حفظ رنکینگ اول جهان توسط نجفی ۱۴ ساله

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج

تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید

شگفتی در انتخابی کشتی آمریکا/ شکست رقیب حسن یزدانی و موفقیت دیک و اسنایدر

هاشمی: قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت

رکورد تاریخی قایقرانی ایران با بیشترین ورزشکار در المپیک

مراسم بزرگداشت روز شهدای ورزشکار برگزار شد

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس