کمپانی دانگدائو که از شرکتهای مطرح طراحی و برندینگ در چین به شمار می رود بعنوان اسپانسر فعالیت های فرهنگی، برنامه ریزی و هویت سازی بازی های المپیک زمستانی 2022 معرفی شد. تفاهم نامه همکاری کمیته برگزاری پکن2022 و کمپانی برندینگ دانگدائو (Dongdao Creative Branding Group) در مقر کمیته برگزاری به امضای طرفین رسید. کمیته برگزاری بازی های زمستانی ضمن ابراز رضایت از عقد این تفاهم نامه همکاری، حضور کمپانی برندینگ دانگدائو را تلاشی در راستای فرهنگ سازی بازی های المپیک مدرن و ارتقاء سطح خدمات برندسازی و هویت شناختی این رویداد عنوان کرده است. گفتنی است، این شرکت پیشتر در مسابقات جام جهانی بسکتبال در سال 2019 به ارائه خدمات پرداخته بود. کمیته برگزاری پکن2022 تا کنون با 34 اسپانسر در زمینه های مختلف بصورت رسمی قرارداد بسته است. بازی های المپیک زمستانی 2022 از تاریخ 4 لغایت 20 فوریه 2022 در پکن برگزار خواهد شد.