Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

چند سوال، اگر آقای وزیر شکایت نکنند!!!

يكشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 03:49

مسعود سلطانی فر کمتر پاسخگوست و تاکنون در هیچ مصاحبه مطبوعاتی حضور پیدا نکرده تا خبرنگاران از این کامپیوتر ورزش در خصوص ایده هایی که برای آینده ورزش دارد و نقشه راهی که در ذهن خود ترسیم کرده پرسش نمایند.

در عوض گویا ایشان ترجیح می دهند به جای پاسخ دادن راه شکایت را در پیش بگیرند تا شاید از این طریق منتقدان جواب خود را بگیرند. همانگونه که با نقدهای منهای فوتبال روبه رو شدند و در عوض توجه به هشدارها که مبادا کار به آنجا بکشد که امروز کشیده راهی غیر از گفت و گو را برگزیدند و مسیر شکایت را پیش گرفتند.

 

حالا سند قرارداد ویلموتس و نقش وزیر در آن نکته ای است که نقل محافل ورزشی است. هرچند این پایگاه خبری منهای فوتبال است اما چنانکه قبلاً نیز گفته شده گاهی اوقات در عرصه فوتبال شاهد حوادثی هستیم که برروی رشته های غیرفوتبالی نیز تأثیر می گذارد. در خصوص معرفی ویلموتس و نقش وزیر و انجمنی به نام "دوستی ایران و هلند" آقای تاج نکاتی را مطرح و سپس وزارت ورزش جواب هایی دادند. چند پرسش در این میان مطرح می شود که امیدواریم آقای وزیر برای روشن شدن افکار عمومی به آن ها پاسخ دهند و آن را به دادگاه حواله ندهند. بی تردید شفاف سازی در این خصوص به سود شخص سلطانی فر است تا شائبه ها رفع شود.

 

1-هرچه جست و جو کردیم هیچ آدرس و شماره تلفنی از انجمنی به نام دوستی ایران و هلند یافت نشد ( الا خبر مراسم افتتاح آن به عنوان بخش خصوصی با حضور آقای سلطانی فر و آقای جهانگیری سفیر کشورمان در هلند که در خبرگزاری ایرنا منتشر شده است) چقدر خوب است تا روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان تلفن یا آدرسی از این انجمن در اختیار جامعه خبری قرار دهند تا اگر سوالی دارند از مسئولان آن نهاد بپرسند.

 

2- آیا قبلاً نیز سابقه داشته است که انجمن های دوستی به طور عام و این انجمن به طور خاص مربی برای تیم ها معرفی کنند یا خیر؟ اگر آری نام موارد را بگویند و اگر نه این بار چه اتفاقی افتاده است که این انجمن چنین کاری کرده است؟

 

3- ویلموتس اهل بلژیک است و به طور طبیعی اگر هم قرار است معرفی شود باید توسط انجمن دوستی ایران و بلژیک (اگر وجو داشته باشد) معرفی شود. این که انجمن دوستی ایران و هلند یک مربی بلژیکی را معرفی کند چه دلیلی می تواند داشته باشد؟

 

4-چرا این انجمن مستقیماً با فدراسیون وارد مذاکره نشده و وزارت ورزش را برای این کار انتخاب کرده است؟مگر فدراسیون ها نباید در این خصوص به طور مستقل تصمیم بگیرند؟

 

5-نقش کمیته فنی فدراسیون در این انتخاب چه بوده؟ آیا این کمیته خود به طور مستقل تصمیم به انتخاب و گزینش سرمربی می گیرد یا آنکه باید به آن ها از طرف انجمن ها و ... توصیه شود؟ این کمیته توصیه چه کسانی یا انجمن های دیگری را می پذیرد؟

 

6-شایعه است که فردی با نام بهروز(بروس)  زنجانی در این داستان حضور فعالی داشته و اخیراً نیز در اطراف تشکیلات ورزش دیده شده است، نقش این فرد چه بوده و با چه کسانی در ارتباط است؟

 

7-آقای تاج حضور آقازاده ها در این قرارداد را تکذیب می کنند آیا وزارت ورزش نیز معتقد است هیچ آقازاده ای در سفارت ایران در بلژیک صحبت های مقدماتی را انجام نداده است؟

 

8-واسطه قرارداد چه کسی بوده و آیا مبلغی بابت حق دلالی گرفته است یا خیر؟اگر گرفته است چند درصد بوده و چقدر تا معلوم شود که از ابتدا قرار بوده چقدر به ویلموتس پرداخت شود.

 

در خصوص فوتبال و داستان قطر و رستوران قطری هم بعداً خواهیم نوشت.

 

پریدر در انتخابات فدراسیون شطرنج

پریدر در انتخابات فدراسیون شطرنج

ناظمی، کیش شاه یا زدن وزیر

ناظمی، کیش شاه یا زدن وزیر

خواب نیمروزی  

خواب نیمروزی  

وزارت آرزوها (1)

وزارت آرزوها (1)

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس

بازگشت پیمان فخری به تیم ملی شمشیربازی ایران برای المپیک

کمک ۳ میلیاردی وزیر ورزش و جوانان به گود زینل خان اسفراین

راهیابی ۴ پینگ‌پنگ‌باز به مرحله انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک

فرا رسیدن عید سعید فطر مبارک باد

حذف تیم دوبل بدمینتون ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا

النار رکابی از صعود به نیمه نهایی جام جهانی سنگنوردی بازماند

آغاز نشست‌های هماهنگی بازی‌های داخل سالن

حذف عالمیان و هدایی از مسابقات پینگ‌پنگ کرواسی

تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی

سرمربی تیم ملی شطرنج زنان منصوب شد

زمان روشن شدن مشعل المپیک پاریس اعلام شد