Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان کشتی برگزار می شود

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 03:32

قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان اواخر مرداد یا اوایل شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش منهای فوتبال و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، اولین نشست هیأت رییسه سازمان لیگ کشتی  با حضور مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ کشتی، محمدرضا پورابراهیمی عضو هیات رییسه سازمان لیگ نماینده مردم کرمان در مجلس یازدهم و علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رییسه سازمان لیگ و نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم در سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

در ابتدای این نشست عبدالمهدی نصیرزاده گزارشی از عملکرد سازمان لیگ در سال 98 و چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه های جهان ارائه کرد.

در ادامه علیرضا دبیر با خوشامدگویی به اعضای جدید هیات رئیسه سازمان لیگ، گفت: یکی از دلایل اصلی کاهش چشمگیر تعداد کشتی گیران در سطح کشور را عدم برگزاری مستمر مسابقات لیگ می دانم. به همین خاطر من بارها تاکید کردم بعد از المپیک و مسابقات جهانی، لیگ برای فدراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است. از نظر من چرخ کشتی با لیگ راه می افتد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در کنار کشتی هستیم. در بحث های فنی و تخصصی ورود نمی کنیم اما در حوزه مدیریت، ارتباطات و مراودات حتما به کشتی کمک خواهیم کرد و باید به هنگام شروع لیگ، با اتحادیه جهانی کشتی، وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت در بحث شیوع ویروس کرونا هماهنگ باشید.

علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن اعلام حمایت کامل از سازمان لیگ و فدراسیون کشتی، در بحث پایداری رقابت های لیگ و همچنین هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی و جام باشگاه های جهان نکاتی را مطرح کرد.

در ادامه نشست نیز رییس فدراسیون و سایر اعضای هیات رییسه نقطه نظرات خود را بیان کردند و درباره مسائل مختلف بحث و بررسی صورت گرفت. همچنین طبق دستور جلسه اعضای هیات رییسه مصوباتی داشتند که به شرح زیر است:

*با توجه به اعلام آمادگی رسمی استان های کردستان و آذربایجان غربی و بررسی شرایط موجود در این دو استان، با نظر موافق همه اعضای هیات رییسه شهرهای سنندج و ارومیه به ترتیب به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد جام باشگاههای جهان در سال 2020 معرفی شدند.

*مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی با توجه به عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای برگزاری مسابقات و به دلیل عبور از زمانبندی در نظر گرفته شده برای این رقابت ها، در سال 99 برگزار نخواهد شد.

*درباره زمان شروع مسابقات لیگ برتر و همچنین تعداد تیم های حاضر و نحوه گزینش تیم ها بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت مقرر شد رییس سازمان لیگ در جلسه بعدی گزارش جامعی در این رابطه ارائه کند تا تصمیم گیری نهایی انجام شود.

*اعضای هیات رییسه مسئولیت صدور حکم انتصاب مسئولان کمیته‌های لیگ استانی را به رییس سازمان لیگ تفویض کردند تا بعد از بررسی رزومه افراد پیشنهادی از سوی هیات‌های کشتی استان‌ها، کمیته های لیگ استانی فعال شوند.

آرین سلیمی هم المپیکی شد/ تکواندوی ایران با ۴ نماینده در پاریس

پوستر مسابقات بین المللی یخ نوردی مستر کاپ کیش

اسلامی بیشتر از تقوی و مرادی رای آورد

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

افتخار آفرینی سرخوش با راهیابی به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

مبینا نعمت زاده به المپیک پاریس رسید/ دومین سهمیه برای تکواندوی بانوان ایران

فاصله یک قدمی سرخوش تا پیوستن به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری شد

مناف هاشمی: سیاست ورزش ایران کاهش دوران سرپرستی فدراسیون‌هاست

« رقابت » انتخاباتی و نه « جنگ » انتخاباتی

پایان چهار سال بلاتکلیفی ژیمناستیک تهران اعضای مجمع "خوش طینت" را انتخاب کردند

اسامی شمشیربازان ایران برای انتخابی المپیک در آسیا/ سازنجیان پای ثابت اعزام!

هاشم صیامی در انتخابات دوومیدانی ثبت نام کرد

حذف عجیب جوکوویچ به دست تنیسور رده ۱۲۳ جهان

کمک مالی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها در پایان سال/ حقوق ۵ میلیونی برای مدال‌آوران سابق

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مبارک باد

داور تنیس روی میز ایران سرداور مسابقات قهرمانی آسیا شد

رئیس فدراسیون ناشنوایان مشخص شد

انتصاب سرپرست معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان

پایان لیگ برتر والیبال نشسته با قهرمانی تیم چالوس