Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

هشت رویداد آسیایی پیش روی والیبال ایران

يكشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 01:05

والیبال سالنی ایران در سال 2020 در هشت رویداد آسیایی شامل قهرمانی باشگاه‌های مردان و زنان آسیا، قهرمانی جوانان دختر و پسر آسیا، قهرمانی نوجوانان پسر و دختر آسیا و جام کنفدراسیون مردان و زنان آسیا شرکت می‌کند.

به گزارش منهای فوتبال و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کنفدراسیون والیبال آسیا برنامه رقابت‌های سال 2020 و فهرست اسامی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات را اعلام کرد.

بر این اساس در سال 2020 قاره کهن آسیا شاهد 10 رویداد والیبالی خواهد بود که نمایندگان ایران در هشت رویداد آن شرکت می‌کنند. در مجموع 126 تیم از 30 کشور آسیایی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان و زنان آسیا، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر و پسر آسیا، رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان پسر و دختر آسیا و جام کنفدراسیون مردان و زنان آسیا هشت رویدادی است که نمایندگان والیبال سالنی ایران در آن شرکت می‌کنند.

فهرست 10 رویداد آسیایی سال 2020 و اسامی تیم‌های شرکت کننده به قرار زیر است:

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که از 30 فروردین تا 6 اردیبهشت سال 99 به میزبانی تایلند در شهر ناخون راتچاسیما برگزار می‌شود.

نمایندگانی از کشورهای چین، هنگ‌کنگ، ایران، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، فیلیپین، قطر، تایلند، چین تایپه، سری‌لانکا و ویتنام 12 کشور شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا که از 13 تا 20 اردیبهشت سال 99 به میزبانی چین در شهر تیانجین برگزار می‌شود. 10 تیم از کشورهای چین، هنگ‌کنگ، ایران، ژاپن، قزاقستان، مالزی، فیلیپین، تایلند، چین تایپه و ویتنام در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر زیر 20 سال آسیا به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اصفهان از یکم تا هشتم خردادماه برگزار می‌شود. برای حضور در این رقابت‌ها 14 تیم شامل استرالیا، چین، هنگ‌کنگ، هند، ایران، عراق، اردن، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، پاکستان، تایلند، چین‌تایپه و سری‌لانکا ثبت نام کردند.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا، به میزبانی چین از دوم تا نهم تیر ماه در شهر چونگ چینگ برگزار می‌شود. 15 کشور در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

استرالیا، چین، هنگ‌کنگ، هند، ایران، ژاپن، قزاقستان، کره‌جنوبی، مالزی، مغولستان، نیوزیلند، فیلیپین، تایلند، چین‌تایپه و ویتنام 15 تیم شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا هستند.

سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 آسیا از 17 تا 24 تیر به میزبانی بحرین در منامه پایتخت این کشور برگزار می‌شود که از نظر تعداد تیم‌های شرکت، رکورددار است.

استرالیا، بنگلادش، بحرین، چین، هنگ‌کنگ، هند، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، عربستان سعودی، کویت، ماکائو، قطر، تایلند، چین‌تایپه و سری‌لانکا 18 تیم شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی جوانان پسر آسیا هستند.

مسابقات والیبال مردان کنفدراسیون آسیا سال 2020 با حضور 16 تیم و از یکم تا هشتم شهریورماه 99 در کشور میانمار و در شهر نایپیداو برگزار می‌شود.

استرالیا، چین، اندونزی، هند، ایران، ژاپن، قزاقستان، کره‌جنوبی، میانمار، نیوزیلند، پاکستان، فیلیپین، قطر، تایلند، چین‌تایپه و ویتنام 16 تیم شرکت کننده در این مسابقات هستند.

سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 آسیا از 15 تا 22 شهریور ماه سال آینده به میزبانی تایلند در شهر ناخون‌پاتوم برگزار می‌شود. استرالیا، چین، هنگ‌کنگ، اندونزی، هند، ایران، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، ماکائو، مالزی، نیوزیلند، فیلیپین، تایلند و چین تایپه، شرکت‌کنندگان در این مسابقات هستند.

جام کنفدراسیون زنان آسیا نیز از 29 شهریور تا 5 مهر سال 99 در تایپه پایتخت کشور چین‌تایپه برگزار می‌‌شود و 10 تیم استرالیا، اندونزی، ایران، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، فیلیپین، تایلند، چین‌تایپه و ویتنام در آن شرکت می‌کنند.

مسابقات والیبال چلنج‌کاپ آسیا در دو گروه مردان و زنان دو رویداد دیگر قاره کهن است که ایران در آن‌ها شرکت نمی‌کند.

حضور کشورهای پاکستان، کویت و عراق که در برخی رویدادهای سال 2020 آسیا ثبت نام کردند، منوط به پرداخت بدهی به کنفدراسیون آسیاست.

آرین سلیمی هم المپیکی شد/ تکواندوی ایران با ۴ نماینده در پاریس

پوستر مسابقات بین المللی یخ نوردی مستر کاپ کیش

اسلامی بیشتر از تقوی و مرادی رای آورد

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

افتخار آفرینی سرخوش با راهیابی به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

مبینا نعمت زاده به المپیک پاریس رسید/ دومین سهمیه برای تکواندوی بانوان ایران

فاصله یک قدمی سرخوش تا پیوستن به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری شد

مناف هاشمی: سیاست ورزش ایران کاهش دوران سرپرستی فدراسیون‌هاست

« رقابت » انتخاباتی و نه « جنگ » انتخاباتی

پایان چهار سال بلاتکلیفی ژیمناستیک تهران اعضای مجمع "خوش طینت" را انتخاب کردند

اسامی شمشیربازان ایران برای انتخابی المپیک در آسیا/ سازنجیان پای ثابت اعزام!

هاشم صیامی در انتخابات دوومیدانی ثبت نام کرد

حذف عجیب جوکوویچ به دست تنیسور رده ۱۲۳ جهان

کمک مالی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها در پایان سال/ حقوق ۵ میلیونی برای مدال‌آوران سابق

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مبارک باد

داور تنیس روی میز ایران سرداور مسابقات قهرمانی آسیا شد

رئیس فدراسیون ناشنوایان مشخص شد

انتصاب سرپرست معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان

پایان لیگ برتر والیبال نشسته با قهرمانی تیم چالوس