Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

حضور قطعی 16 تیم در کیش نهایی شد

اورسجی: با میزبانی جام جهانی کبدی به دنبال کرسی های اول آسیا و جهان هستیم

جمعه 26 مهر 1398 ساعت 10:21

رییس فدراسیون کبدی کشورمان با اشاره به قطعی شدن حضور 16 تیم در مسابقات کبدی جوانان جهان گفت: این میزبانی برای ما 3 میلیارد تومان هزینه در پی دارد اما با این اتفاق گام بزرگی را برای رسیدن به کرسی های اول آسیا و جهان را برداشتیم.

به گزارش منهای فوتبال، عباس اورسجی تصریح کرد: این میزبانی با پیشنهاد ایران مطرح و در نهایت مقرر شد در جزیره کیش برگزار شود، در این مدت جلسات متعددی را برگزار و برای میزبانی هر چه بهتر این میزبانی، تمام تمهیدات لازم را مد نظر قرار دادیم. لوگوی مسابقات مشخص شد و نفراتی که توانمندی بالایی دارند را برای اجرایی کردن بخش های مختلف در نظر گرفتیم و مطمئن هستم با حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، یک میزبانی موفق را در کارنامه فدراسیون کبدی به ثبت خواهیم رساند.

وی ادامه داد: برای این میزبانی از مدت ها پیش کار خود را آغاز کردیم، به حدود 30 کشور دعوت نامه فرستادیم و در نهایت 15 کشوری که در همان مدت اعلام شده حضور خود را قطعی کردند را در جدول مسابقات قرار دادیم، البته کشورهای دیگری نیز پس از این مدت برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند اما با توجه به این که قرار بود مسابقات با حضور 16 تیم برگزار شود، حضور آنها در کشورمان منتفی شد.

رییس فدراسیون کبدی یادآور شد: با این شرایط  به غیر از تیم ایران، تیم های هند، پاکستان، سریلانکا، بنگلادش، تایلند، چین تایپه، اندونزی، مالزی، عراق، ترکمنستان، افغانستان و اندونزی از قاره آسیا، ، کنیا و اوگاندا از قاره آفریقا، دانمارک از قاره اروپا و کانادا از قاره آمریکا در این رقابت ها حضورر خواهند داشت. مسابقات از ۲۰ تا ۲۵ آبان ماه در کیش برگزار خواهد شد و بی شک یک اتفاق بزرگ برای این فدراسیون و رشته کبدی خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مسابقات در نظر گرفتیم هر کشور یک داور را با خود به ایران بیاورد تا در کنار داورهای ایرانی، شاهد قضاوت های خوبی باشیم و هم به نوعی رشد داوری را ارتقا دهیم. البته این مسابقات تنها در بخش مردان برگزار می شود و این گونه که مطرح است به احتمال فراوان مالزی به دنبال میزبانی بانوان این رده سنی می باشد و باید دید در نهایت کدام کشور این میزبانی را بر عهده خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: این یک فرصت ویژه برای ایران و ورزش کشورمان است و حتما از چهره های تاثیرگذار برای حضور در کیش دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم از هم اکنون برای برنامه های آتی و هدف هایی که داریم، قدم های مثبتی را برداریم. با این میزبانی ما به نوعی اقتدار و توانمندی ورزش ایران را یک بار دیگر ثابت خواهیم کرد و پتانسیل ورزش کشورمان را بیش از پیش به همگان نشان خواهیم داد.

اورسجی سرپرست فدراسیون جهانی کبدی شد

اورسجی سرپرست فدراسیون جهانی کبدی شد

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت

پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا

برگزاری انتخابات انجمن‌های ورزشی با کاندیداهای قبلی

از صعود نوشاد و شهسواری تا حفظ رنکینگ اول جهان توسط نجفی ۱۴ ساله

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج

تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید

شگفتی در انتخابی کشتی آمریکا/ شکست رقیب حسن یزدانی و موفقیت دیک و اسنایدر

هاشمی: قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت

رکورد تاریخی قایقرانی ایران با بیشترین ورزشکار در المپیک

مراسم بزرگداشت روز شهدای ورزشکار برگزار شد

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس