Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

برنامه های بانوان در راه المپیک 2020 توکیو را زیر نظر داریم/

فرهادی زاد: هدف ما اعتلای ورزش بانوان و حرکت در راستای برنامه ای هدفمند است

پنجشنبه 03 مرداد 1398 ساعت 04:10

معاونت توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: همه تلاش و هدف ما حرکت در چارچوب برنامه ای هدفمند است و تمام همت خود را به کار می گیریم تا ورزش بانوان به آن جایگاهی که استحقاقش را دارد، برسد.

به گزارش منهای فوتبال، دکتر مهین فرهادی زاد در سفر به استان زنجان و پس از دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان این استان گفت: امروز فرصتی دست داد تا از نزدیک شرایط، فضاهای ورزشی و امکانات این استان را مورد بررسی قرار دهم. در بازدیدی که از تمرینات کبدی بانوان و ورزشکاران تیروکمان داشتم، شرایط و وضعیت را مطلوب ارزیابی کرده و جا دارد به علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان و همکاران وی خسته نباشید و خدا قوت بگویم.

وی ادامه داد: در این بازدید از امکانات و فضاهای ورزشی استان نیز بازدید و همچنین در جمع ورزشکاران اعزامی به رقابت های جهانی بیماران خاص و پیوند اعضا هم حاضر شدم. با تلاش هایی که از سوی فدراسیون و هیات استان انجام شده اردوی ما قبل آخر ورزشکاران در حال برگزاری است و قرار است اردوی پایانی قبل از اعزام در تهران انجام شود که امیدوارم این عزیزان نیز با دست پر به کشور بازگردند.

معاونت توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: فاصله چندانی تا المپیک 2020 توکیو نداریم و در این مدت سعی می کنیم بر اساس همان برنامه ریزی قبلی حرکت کنیم. جای شکر دارد که مدیران قبلی در حوزه بانوان با برنامه ریزی منطقی و هدفمند استارت کار را زده و ما نیز بر اساس برنامه و هدف حرکت خواهیم کرد تا در مدت باقی مانده بهترین نتیجه را بگیریم.

فرهادی زاد تاکید کرد: ورزش بانوان پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم. خوشبختانه هر جا به بانوان اعتماد کردیم، ثمرات خوب آن را هم دیده ایم. ما پیگیر برنامه ها و تمرینات بانوان ورزشکار کشورمان هستیم و روز گذشته نیز در دیدار با نواب رییس فدراسیون های ورزشی برنامه ها را مورد تاکید قرار دادیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان و بانوان نگاه ویژه ای دارد و جا دارد از حمایت های مقام عالی وزارت در این خصوص تقدیر و تشکر کنم. با همین اعتماد و نگاه ویژه ای که به مقوله بانوان داشتیم به حمد الهی افتخارات بسیاری به دست آمد و امیدوارم در رقابت های پیش رو نیز بازهم شاهد افتخارآفرینی دختران و بانوان ورزشکار کشورمان باشیم.

امین صانعی

مراسم بزرگداشت روز شهدای ورزشکار برگزار شد

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس

بازگشت پیمان فخری به تیم ملی شمشیربازی ایران برای المپیک

کمک ۳ میلیاردی وزیر ورزش و جوانان به گود زینل خان اسفراین

راهیابی ۴ پینگ‌پنگ‌باز به مرحله انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک

فرا رسیدن عید سعید فطر مبارک باد

حذف تیم دوبل بدمینتون ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا

النار رکابی از صعود به نیمه نهایی جام جهانی سنگنوردی بازماند

آغاز نشست‌های هماهنگی بازی‌های داخل سالن

حذف عالمیان و هدایی از مسابقات پینگ‌پنگ کرواسی

تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی

سرمربی تیم ملی شطرنج زنان منصوب شد