به گزارش اینساید د گیمز، این طرح ادغام، که در 13 نوامبر تکمیل گردید، با آرشیو گسترده عکسها، ویدیوها و نکات برجسته پاریس 2024 در حساب اصلی المپیک یکپارچه شد. IOC میگوید این اقدام بخشی از تلاش گستردهتر برای متمرکز کردن حضور دیجیتال و سادهسازی دسترسی به محتوا در یک پلتفرم است. با این حال، پستهای نمادین بازیهای تابستانی اکنون به پسزمینه خروجی اصلی منتقل شدهاند و نگرانیهایی را در مورد قابل مشاهده بودن لحظات کلیدی افزایش میدهند. گزارشهای رسانههای فرانسوی حاکی از آن است که این انتقال تدریجی بوده و اطمینان حاصل میکند که دنبالکنندگان به آرامی به حساب رسمی هدایت شدهاند. با این وجود، محتوای خاص پاریس 2024 دیگر بهطور مستقل در دسترس نیست و طرفدارانی را که از ماهیت متمرکز حسابهای اصلی حمایت میکنند، ناامید میکند. کافیست به تعداد فالوورهایی که پروفایل اینستاگرام توکیو همچنان دارد بنگرید: 746000 نفر. این حساب کاربری مستقل باقی می ماند زیرا ابزار ادغام در آن زمان وجود نداشت و IOC به سادگی آن را همان طور که بود رها کرد. منتقدان استدلال می کنند که این حرکت میراث بازی های پاریس 2024 را کاهش می دهد. کارکنان سابق ارتباطات با اشاره به تلاشهای گسترده هزاران نفر برای ایجاد و تنظیم محتوا ابراز ناامیدی کردهاند. جولین فریچ، کارشناس سابق ارتباطات پاریس 2024، در نامه ای سرگشاده از این تصمیم انتقاد کرد و آن را "حذف خاطرات" توصیف کرد. او پاک شدن آثاری را که به عنوان آرشیو ماندگاری برای سازماندهندگان المپیک آینده و جنبش گستردهتر المپیک خدمت میکند، یادآور ساخت. تصمیم IOC مطابق با "قرارداد شهر میزبان" است که در سال 2017 بین IOC، شهر پاریس و کمیته ملی المپیک و ورزش فرانسه امضا شد. ماده 29.2 قرارداد مستلزم آن است که کلیه داده ها، سیستم ها و محتوای مربوط به بازی ها به منظور منافع میزبانان المپیک آینده و تضمین تداوم حرکت المپیک به IOC منتقل شود. این سیاست نشان دهنده تعهد IOC به بهره وری عملیاتی و به اشتراک گذاری دانش به عنوان بخشی از چارچوب پایداری آن است. با وجود واکنش های منفی، IOC معتقد است که این رویکرد تجربه دیجیتال را برای مخاطبان جهانی افزایش می دهد. اینکه آیا این تمرکز با موفقیت کارایی منابع را با حفظ هویت منحصربهفرد هر دوره المپیک متعادل میکند، موضوع بحث است. با این حال، ادغام حساب های پاریس 2024 سابقه ای ایجاد کرده است که می تواند مدیریت آینده محتوای دیجیتال المپیک را شکل دهد.