به گزارش کمیته بین المللی المپیک، این ابتکار در جمهوری خلق چین با یک فیلم کوتاه الهام بخش که روح متمایز و احساسات بازی های المپیک را تجسم می بخشد آغاز می شود. "ورزش و بیشتر از ورزش." موقعیتیابی برند المپیکی جدید است که ماهیت چندوجهی تجربه المپیک و تأثیر گسترده ورزش و بازیهای المپیک را بر افراد در داخل و خارج از زمین نشان میدهد. نه تنها هیجان رقابت، بلکه ارزشهای عمیقتر تعلق، ارتباط انسانی، رشد شخصی و دنبال کردن رویاها را نیز پاس می دارد. هدف آن است که المپیک را با تاکید بر لذت و سرگرمی ورزش و تجربه هواداران به قلب و زندگی مردم نزدیک کند. برنامه دوستان المپیک برای دعوت از افراد برجسته خارج از دنیای ورزش برای پیوستن به جنبش المپیک و ترویج ارزش های آن ایجاد گردید. بازیگر جکسون یی از جمهوری خلق چین در این پلتفرم برند بهعنوان یک دوست المپیکی برجسته است و در طراحی محلی لوگوی "ورزش و بیش از ورزش" نقش داشته است. او با تمرکز بر "دوستی"، "وحدت" و "خوشبختی"، و با هدف به تصویر کشیدن روح المپیک و اهمیت آن فراتر از ورزش بینش شخصی خود را در لوگو تزریق کرد. شرکتکنندگان در برنامههای کوچک بازیهای المپیک در اپلیکیشن وی چت شانس برنده شدن جوایزی از جمله مسکات رسمی پاریس 2024، Phryges را دارند. ورزش خاطرات ماندگار و لحظات درخشانی را ایجاد می کند که در طول زندگی با مردم باقی می ماند، درست مانند بازی های المپیک گذشته که با نزدیک شدن به المپیک 2024 پاریس در تابستان امسال زنده می مانند. این روح پایدار در یک فیلم کوتاه به تصویر کشیده شده است که اکنون در Weibo IOC و کانال های رسانه های اجتماعی تحت هشتگ #morethansport در دسترس است و تکمیل کننده راه اندازی جهانی فیلم است.