Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

حضور دکترمناف هاشمی در نشست هماهنگی بازیهای داخل سالن آسیا و هنرهای رزمی- چونبوری

پنجشنبه 17 اسفند 1402 ساعت 02:24

دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در نشست هماهنگی ششمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی-چونبوری که در شهر بانکوک برگزار شد حضور یافت.

؛این نشست که با حضور روسا،دبیران کل و نمایندگان کمیته های المپیک کشورهای آسیایی در شهر بانکوک تایلند برگزار شد مسئولان کمیته برگزاری ششمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت سالن ها،حمل و نقل،اسکان و تشریفات تیم ها بر آمادگی خود جهت برگزاری این رقابت ها تایید کردند.

این بازیها که قرار است طی روزهای 21 لغایت 30 نوامبر 2024 (30 آبان لغایت 12 آذر 1403) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در 36 رشته اصلی و 2 رشته نمایشی و در قالب 365 رویداد به مصاف هم می روند.

نمایندگان کمیته های المپیک کشورهای مختلف آسیایی در این سفر به همراه اعضای کمیته برگزاری بازیها از اماکن و سالن های مختلف برگزاری رقابت ها،حمل و نقل و اسکان ورزشکاران دو شهر بانکوک و چونبوری بازدید کرده و سپس در نشست هماهنگی کمیته برگزاری رقابت ها بصورت تصویری(کلیپ و پاورپوینت) به ارائه آخرین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته جهت برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها پرداختند.

در این نشست عنوان شد که دهکده خاصی برای ورزشکاران و یا مسئولان وجود ندارد و اماکن اقامتی و دسته بندی ورزشکاران در هتلهای مختلف و در فواصل نزدیک بهم تعبیه شده است و مباحثی همچون حمل و نقل،تشریفات از فرودگاه تا هتل،نحوه صدور آی دی کارت ها و امکانات اصحاب رسانه برای پوشش خبری و تصویری رقابت ها و همچنین هماهنگی هر چه بهتر امور بین الملل کمیته های المپیک با کمیته برگزاری بازیها، نحوه ارائه تغذیه ،طبخ غذاهای حلال برای کشورهای مسلمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین از سوی کمیته برگزاری بازیها عنوان شد تا نیمه ماه مارس سالجاری میلادی تقویم کل رویدادها به انضمام تاریخ دقیق برگزاری مسابقات به کمیته های المپیک ایمیل می شود و میزبان برای برگزاری این رقابتها که به دلیل شیوع کرونا بارها دچار تعویق گردید اعلام آمادگی کرد.

در این سفر محمد تابع سرپرست مرکز نظارت بر تیمهای ملی،سیده فاطمه موسوی زاده و محمد مهدی سعیدی از امور بین الملل نیز حضور داشتند.

صعود ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی تکواندو

مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان

پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان

دوازدهم اردیبهشت و روز معلم گرامی باد

رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد

مسعود اسکویی درگذشت

قطر خواستار میزبانی بازی‌های المپیک شد

ابراز علاقه ۱۰ کشور برای میزبانی بازی‌های المپیک ۲۰۳۶

فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس گرامی باد

مناف هاشمی: شوک بزرگی به کمیته ملی المپیک وارد شد/ سخت است نتایج لندن را تکرار کنیم

عضویت دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد در کمیته تدوین طرح های جامعه تحولی مجلس شورای اسلامی

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال و صعود مقتدرانه به جام جهانی را تبریک گفت

اپه زنان ایران به سهمیه المپیک نرسید

اولین اردوی تیم ملی کاراته با مربی جدید برگزار می‌شود!

حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر

برگزاری نخستین نشست شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی