Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

تذکر انتخاباتی وزارت ورزش به فدراسیون جودو/ فرهادیان: اسامی به زودی اعلام می‌شود

دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 07:39

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون جودو در کمیسیون‌های تطبیق و تجدید نظر به زودی اعلام می‌شود، گفت: فدراسیون جودو نباید خبری درباره اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده منتشر می‌کرد.

آرش فرهادیان در گفت وگو با ایسنا، درباره اقدام فدراسیون جودو در تاریخ ۱۹ آذر که با انتشار خبری مدعی تایید صلاحیت ۳ نفر از کاندیداهای ریاست فدراسیون جودو از مجموع ۱۳ کاندیدا در کمیسیون تطبیق شده بود، اظهار کرد: ما همان زمان به دبیر فدراسیون جودو اعلام کردیم که این کار را نباید انجام می‌دادید. دبیر فدراسیون‌ها نیز تنها به عنوان عضوی از کمیسیون تطبیق در جلسات حاضر می‌شود اما ریاست کمیسیون تطبیق و کمیسیون تجدید نظر بر عهده وزارت ورزش است.

مدیر اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها افزود: ما همان زمان و بعد از انتشار این خبر به فدراسیون جودو اعلام کردیم که نباید این کار را انجام می‌دادید که در جواب اعلام کردند ما اطلاع نداشتیم.

فرهادیان تاکید کرد: هنوز اسامی نهایی کاندیداهای نهایی انتخابات فدراسیون جودو اعلام نشده و بزودی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظر نهایی کمیسیون تجدید نظر تا دو یا سه روز آینده درباره کاندیداهای تایید صلاحیت شده مدیریتی اعلام می‌شود، گفت: ما دو کمیسیون تطبیق و تجدید نظر داریم که در کمیسیون تطبیق صلاحیت مدیریتی افراد تطبیق داده می‌شود. ممکن است یک نفر سابقه مدیریتی داشته باشد اما مدارک کافی را ارئه نکرده باشد که رد می‌شود. آنجا اصل بر تطبیق مدارک ارائه شده است. یکسری افراد در کمیسیون تطبیق کسری مدارک دارند که ما بدون تعارف می‌گوییم دوستان بروند مدارک را به کمیسیون تجدید نظر ارائه کنند.

فرهادیان افزود: یکی از کاندیداهای جودو از آنجا که کارمند وزارت ورزش است باید تاییدیه این وزارتخانه را ارائه می‌کرد وگرنه مدارک مدیریتی او مشکلی نداشت. در مجموع همه کسانی که حتی در کمیسیون تطبیق مدارک‌شان تایید می‌شود به کمیسیون تجدید نظر می‌روند چرا که ممکن است به عنوان مثال یک نفر در کمیسیون تطبیق تایید شود اما در کمیسیون تجدید نظر ایرادی به مدارک گرفته شود که لازم است برطرف گردد، مشابه اتفاقی که درباره یکی از کاندیداهای فدراسیون کاراته رخ داد.

وحید زارع‌نژاد، محمد بلوطی، پیمان ترکاشوند، عباس سلگی، علی مویدی، محمد صادق تیرانداز، فرشاد نجفی‌پور، محمدعلی رستگار سرخه، محمدرضا عمادی، منصور عبدی، مجید زارعیان، آرش میراسماعیلی و سعید القاصی مهر جمعا ۱۳ نفر برای حضور در انتخابات ثبت نام‌کردند.

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت

پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا

برگزاری انتخابات انجمن‌های ورزشی با کاندیداهای قبلی

از صعود نوشاد و شهسواری تا حفظ رنکینگ اول جهان توسط نجفی ۱۴ ساله

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج

تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید

شگفتی در انتخابی کشتی آمریکا/ شکست رقیب حسن یزدانی و موفقیت دیک و اسنایدر

هاشمی: قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت

رکورد تاریخی قایقرانی ایران با بیشترین ورزشکار در المپیک

مراسم بزرگداشت روز شهدای ورزشکار برگزار شد

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس