Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

واکنش بانوی کماندار به حذف از تیم ملی و دعوت به کمیته انضباطی

جمعه 24 تیر 1401 ساعت 02:03

ویدا حلیمیان پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی تیروکمان و دعوت به کمیته انضباطی گفت: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی زحمات زیادی کشیده ام و دوست ندارم به راحتی آن را رها کنم.

عضو تیم ملی کامپوند بانوان اظهار کرد: من به همراه حمزه نکویی، حسام کوثر، راحله فارسی و کوثر خشنودی کیا نسبت به یکسری مسائل و همچنین کیفیت برگزاری اردوها اعتراض داشتیم و این اعتراض را بارها به فدراسیون و مدیر تیم های ملی تیروکمان گوشزد کرده بودیم ولی ترتیب اثر داده نشد. پس از آن تصمیم گرفتیم اعتراضات خود را رسانه‌ای کنیم تا شاید از این طریق به گوش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برسد.

وی گفت: یکی از قول‌هایی که شعبانی بهار قبل از برگزاری مجمع انتخابات به ورزشکاران داده بود، اعزام ورزشکاران به دو دوره مسابقات جام جهانی کره‌جنوبی و فرانسه بود که متاسفانه بعد از اعزام تیم به کره‌جنوبی، متوجه شدیم که تنها گیسا بایبوردی و صالح پالیزبان قرار است به فرانسه اعزام شوند، در حالی که رییس فدراسیون پیش از اعزام تیم به کره‌جنوبی قول داده بود که تیم کامل به فرانسه اعزام کند.

حلیمیان خاطرنشان کرد: برای من ورزشکار که نه حقوقی از فدراسیون دریافت می‌کنم، نه بیمه‌ای پرداخت می‌شود و کل تجهیزات را نیز باید خود تهیه کنیم، اعزام به تورنمنت‌های برون مرزی اهمیت زیادی دارد و معتقدم تنها چیزی که زحمات چند ماهه من را جبران می‌کند، حضور در مسابقات برون مرزی است.

وی اضافه کرد: فدراسیون معتقد است اعزام گیسا بایبوردی و صالح پالیزبان به جام جهانی فرانسه از طریق اسپانسر انجام شده است. اگر واقعا اعزام این دو کماندار از طریق اسپانسر صورت گرفته چرا اسمی از اسپانسر نیست، عدم شفافیت فدراسیون در این خصوص ما را اذیت می‌کند.

عضو تیم ملی کامپوند بانوان درباره عدم حضورش در اردوی تیم ملی و دعوت به کمیته انضباطی نیز گفت: بعد از این که من به همراه 4 کماندار دیگر اردوی تیم ملی را ترک کردیم به کمیته انضباطی دعوت شدیم و از سوی فدراسیون تا 2 مرداد قبل از برگزاری کمیته انضباطی از شرکت در اردو و مسابقات تعلیق شدیم تا تکلیفمان مشخص شود.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از اهداف من کسب مدال برای فدراسیونی است که با سرمایه‌گذاری روی کمانداران آنها را به تورنمنت‌های مختلف اعزام می‌کند. واقعا دوست ندارم با این شرایط تیروکمان را به راحتی کنار بگذارم. انتظار داشتم فدراسیون به جای این که کمانداران را به کمیته انضباطی دعوت کند، پای صحبت ما چند نفر می‌نشست و مشکلات را برطرف می‌کرد.

منبع: ایسنا

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس

بازگشت پیمان فخری به تیم ملی شمشیربازی ایران برای المپیک

کمک ۳ میلیاردی وزیر ورزش و جوانان به گود زینل خان اسفراین

راهیابی ۴ پینگ‌پنگ‌باز به مرحله انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک

فرا رسیدن عید سعید فطر مبارک باد

حذف تیم دوبل بدمینتون ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا

النار رکابی از صعود به نیمه نهایی جام جهانی سنگنوردی بازماند

آغاز نشست‌های هماهنگی بازی‌های داخل سالن

حذف عالمیان و هدایی از مسابقات پینگ‌پنگ کرواسی

تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی

سرمربی تیم ملی شطرنج زنان منصوب شد

زمان روشن شدن مشعل المپیک پاریس اعلام شد