Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

دکتر سجادی :این کشور نیاز به آبادانی بیشتر در ورزش دارد/ما ورزشکاری داریم که ایران را به همه ی کشورهای جهان ترجیح می دهد/زمان زیادی برای برطرف کردن مشکلات ورزش نداریم باید بیشتر تلاش کنیم

سه شنبه 03 خرداد 1401 ساعت 08:13

وزیرورزش و جوانان گفت: ما ورزشکار ی به نام حسین وفایی را در ورزش کشورمان داریم که می گوید من ایران را با هیچ یک از کشورهای جهان عوض نخواهم کرد و هیچ جایی بهتر از کشورم ایران نخواهد بود.

دکتر سید حمید سجادی در مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ورزش ایران در حال حاضر به رشد و بلوغ رسیده است ، گفت: ما باید با رفتار و اعمال خود پاسدار ارزش هایی باشیم که به دستمان رسیده چرا که ما امانت دار هستیم‌.

وی در ادامه با اشاره به سرعت بخشیدن به اجرای برنامه های توسعه ایی در دو حوزه ورزش و جوانان اظهار کرد: کشور نیاز به آبادانی بیشتر در زمینه ورزش دارد و باید با همدلی و تعامل ورزش کشورمان را به هدف نهایی برسانیم .

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ترور سردار شهید صیاد خدایی وعرض تسلیت به خانواده، ملت شریف ایران اظهار داشت: در پایتخت ترور می‌کنند اما زورشان به جاهای دیگر نمی‌رسد. ما به سهم خودمان باید کمک نظام و حکومت باشیم. می‌رویم و مقابل بهره‌برداری‌های سو می‌ایستیم و اعزام‌ها را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به دستاوردهای ورزش ایران در داخل و خارج کشور ادامه داد: در ورزش ایران فعالیتهای خوبی انجام دادیم و مسابقات زیادی را با حضور تماشاگران برگزار کردیم ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم ، برای توسعه بیشتر در بخش های مختلف ورزش زمان زیادی در اختیار نداریم.

دکتر سجادی در ادامه به سفر اخیرش به اسلام آباد غرب اشاره کرد گفت: جلسات خوبی با جامعه ورزشی داشتیم ,شاهد استعدادهای بسیار خوبی بودیم ، با مسایل و مشکلات آشنا شدیم و قطعا با کمک یکدیگر به رفع آنها خواهیم پرداخت، اما درخصوص این سفرها یک نکته کاملا آشکار است و آن اینکه، در واقع ما با این دورهمی‌ها مشت محکم مان را نشان می‌دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت اظهار داشت : باید از اتفاقات اقتصادی علی رغم تهدیدها بگذریم. لبخند نیست، نیش نشان می‌دهند. ما به هم اعتماد داریم و برای آبادانی کشور بیش از پیش تلاش می کنیم .

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: به سهم خودم به عنوان یکی از اعضای ورزش از تلاش های خانواده ورزش به ویژه همکارانم در کمیته ملی المپیک تشکر می کنم ، می خواهم بگویم یک روز ورزشکار بودم و یک روز هم درحوزه های دیگر ورزش خدمت می کردم ، امروزه هم وزیر هستم و به جامعه ورزش و‌جوانان خدمت می کنم.مهم خدمت رسانی است باید درکنار هم امور ورزش را به پیش ببریم .

وی در ادامه در خصوص توجه ویژه به شرایط ورزشکاران گفت:باید حمایت از این عزیزان را در دستور کار خود قرار دهیم و بیمه ورزشی ،حقوق ورزشکاران و بسیاری از مشکلات که همه ی ما آگاه هستیم را به صورت ویژه دنبال کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش عملکرد هیات اجرایی کمیته المپیک را قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: من از  هیات اجرایی تشکر می کنم چرا که این امکان وجود داشت تا تاریخ انتخابات بر اساس ضوابط قانونی در هیات اجرایی تصویب و اعلام می شد و اینکه هیات اجرایی تعیین زمان برگزاری انتخابات در اختیار مجمع قرار داد بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر همدلی و وفاق در ورزش گفت: مقام معظم رهبری فرمایشاتی در حوزه ورزش دارند و بیانیه گام دوم مسئله ای است که باید مدنظر قرار گیرد، همچنین دغدغه هایی از سوی رییس جمهور در حوزه ورزش وجود دارد.

دکتر سجادی در مورد مهاجرت و پناهندگی برخی ورزشکاران، عنوان کرد: اگر قرار است ورزشکاری در کشور دیگری زندگی کند یا اینکه یکسال به کشور دیگری برود یا اینکه برای تحصیل به کشور دیگری مهاجرت کند این یک تصمیم شخصی است اما ،چرا این تصمیم در قالب تیم های ورزشی به اینکار دست می زند و با این عمل سایر ورزشکاران را بد نام می کند. باید مورد بررسی قرار بگیرد .

وزیرورزش و جوانان گفت: ما ورزشکار ی به نام حسین وفایی را در ورزش کشورمان داریم که می گوید من ایران را با هیچ یک از کشورهای جهان عوض نخواهم کرد و هیچ جایی بهتر از کشورم ایران نخواهد بود.

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس

بازگشت پیمان فخری به تیم ملی شمشیربازی ایران برای المپیک

کمک ۳ میلیاردی وزیر ورزش و جوانان به گود زینل خان اسفراین

راهیابی ۴ پینگ‌پنگ‌باز به مرحله انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک

فرا رسیدن عید سعید فطر مبارک باد

حذف تیم دوبل بدمینتون ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا

النار رکابی از صعود به نیمه نهایی جام جهانی سنگنوردی بازماند

آغاز نشست‌های هماهنگی بازی‌های داخل سالن

حذف عالمیان و هدایی از مسابقات پینگ‌پنگ کرواسی

تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی

سرمربی تیم ملی شطرنج زنان منصوب شد

زمان روشن شدن مشعل المپیک پاریس اعلام شد