Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

محمدعلی گرایی: مسئولین پاسخ تلفن ما را هم نمی دهند

دوشنبه 22 فروردین 1401 ساعت 05:05

پیش از بازی های المپیک و مسابقات جهانی وعده های زیادی داده شده بود که اگر مدال گرفتیم از من و محمدرضا به نحو شایسته تجلیل خواهد شد اما متاسفانه اغلب این وعده ها محقق نشد.

دارنده سه مدال جهانی کشتی فرنگی در همین رابطه اظهار داشت: واقعیت این است که خیلی دوست ندارم در مورد کم لطفی مسئولین و وعده هایی که آنها دادند اما عملی نشد حرف بزنم چون گفتنی ها قبلا گفته شده ولی تاثیر لازم را بر جا نگذاشت.در حالحاضر برخی از مسئولین استان حتی پاسخ تلفن ما را هم نمی دهند چه برسد به اینکه نسبت به وعده های داده شده عمل کنند.
محمدعلی گرایی ادامه دهد: همه می دانند که محمدرضا سال گذشته موفق شد دو مدال طلای ارزشمند جهان و المپیک را برای کشور و استان فارس به دست آورد، افتخاری که شاید هرگز در تاریخ ورزش این خطه تکرار نشود اما مسئولین استان کار خاصی در برابر این موفقیت بزرگ انجام ندادند. خود من که چهار مرتبه در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورد ه ام هنوز شغل ندارم. آقایان وعده داده بودند مسئله اشتغال مرا حل کنند که تاکنون بی نتیجه بوده و همچنان به دنبال حل مشکل اشتغال خودم هستم.
گرایی در پاسخ به این پرسش که کدام یک از مسئولین در رابطه با حمایت و استخدام شما کم کاری کردند، گفت: ترجیح می دهم از کسی نام نبرم چون دلخور می شوند اما در مجموع هیچ کدام از مسئولینی که باید برای یک ورزشکار ملی و مدال آور قدم برمی داشتند این مهم را انجام ندادند.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی با این وجود و علی رغم گلایه هایی که از مسئولین دارد خاطرنشان کرد: من و محمدرضا تمرینات خودمان را با جدیت پی گیری می کنیم. امسال هم بازی های آسیایی را در پیش داریم و هم باید در میدان جهانی حضور پیدا کنیم. شخصا تلاش خواهم کرد مدال خوش رنگ تری را برای کشورمان به ارمغان بیاورم.محمدرضا هم باید از عنوان قهرمانی جهتن و المپیک خود دفاع کند. در واقع کار او به مراتب از من هم سخت تر است با این وجود عزم جزم کرده تا همچنان عنوان و جایگاه خود را حفظ کند. ما با وجود برخی کم لطفی ها در مقابل مردم و علاقه مندان به ورزش احساس مسئولیت می کنیم و تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست تا لبخند بر لب های یکایک هموطنان بنشانیم.

گرایی در پایان با اشاره به تغییرات احتمالی در هیات استان فارس تاکید کرد: امیدوارم تحولات آینده به نفع کشتی باشد و فردی که در آینده سکان هدایت هیات را در دست می گیرد بتواند با تمام وجود در خدمت این ورزش باشد. خصوصا انتظار داریم در رابطه با گسترش کشتی در سطح استان و توجه نسبت به آینده سازان و استعدادهای برتر گام های اساسی برداشته شود.

آرین سلیمی هم المپیکی شد/ تکواندوی ایران با ۴ نماینده در پاریس

پوستر مسابقات بین المللی یخ نوردی مستر کاپ کیش

اسلامی بیشتر از تقوی و مرادی رای آورد

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

افتخار آفرینی سرخوش با راهیابی به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

مبینا نعمت زاده به المپیک پاریس رسید/ دومین سهمیه برای تکواندوی بانوان ایران

فاصله یک قدمی سرخوش تا پیوستن به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری شد

مناف هاشمی: سیاست ورزش ایران کاهش دوران سرپرستی فدراسیون‌هاست

« رقابت » انتخاباتی و نه « جنگ » انتخاباتی

پایان چهار سال بلاتکلیفی ژیمناستیک تهران اعضای مجمع "خوش طینت" را انتخاب کردند

اسامی شمشیربازان ایران برای انتخابی المپیک در آسیا/ سازنجیان پای ثابت اعزام!

هاشم صیامی در انتخابات دوومیدانی ثبت نام کرد

حذف عجیب جوکوویچ به دست تنیسور رده ۱۲۳ جهان

کمک مالی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها در پایان سال/ حقوق ۵ میلیونی برای مدال‌آوران سابق

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مبارک باد

داور تنیس روی میز ایران سرداور مسابقات قهرمانی آسیا شد

رئیس فدراسیون ناشنوایان مشخص شد

انتصاب سرپرست معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان

پایان لیگ برتر والیبال نشسته با قهرمانی تیم چالوس