به گزارش اینساید د گیمز، المسلم از روش های مدرن سازی بدنه جهانی 113 ساله ورزشهای آبی استقبال می کند و تاکید دارد "عادات نسل جوان در حال تغییر است و ما نیز باید تغییر کنیم". مجموعه ای از اصلاحات در کنگره عمومی فوق العاده اخیر فینا در ابوظبی به تصویب رسید که مسلم معتقد است "ورزشهای آبی را به قرن بیست و یکم خواهد آورد". از جمله پیشنهادات ارائه شده در گزارش 19 صفحه ای کمیته اصلاحات فینا، بررسی نام تجاری جدید یا تغییر نام احتمالی بود. کمیته 12 نفره اصلاحات در این گزارش گفت: "جهان خواهان تعامل، هیجان و برندی است که بتواند با آن شناسایی شود. فینا باید به سخنان پخشکنندگان، شرکای رسانهای، هواداران و ورزشکاران خود گوش دهد - و شاید مهمتر از همه، با جوانان بیشتری که آینده ورزشهای آبی هستند تعامل داشته باشد. با این اقدام، کمیته اصلاحات توصیه میکند که فینا (یا نام جایگزین آن) در نظر داشته باشد که خود را با لوگوی بنحوی تغییر دهد تا نمادی از آب در آن هویدا باشد". المسلم اذعان کرد که جذب مخاطبان جدید برای فینا به دلیل نام فعلی آن که به سال 1908 بازمیگردد، "مشکل" بود.