Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

طلاق میلیاردی رئیس سابق فدراسیون بین المللی سوارکاری

چهارشنبه 01 دی 1400 ساعت 10:27

پرنسس هیا بنت الحسین، عضو سابق کمیته بین المللی المپیک  و رئیس فدراسیون بین المللی سوارکاری 554 میلیون پوند (733 میلیون دلار / 650 میلیون یورو) در طلاق از حاکم دوبی توسط دادگاه بریتانیا دریافت کرده است.

به گزارش منهای فوتبال و به نقل از رویترز، به شاهزاده هیا 251 میلیون پوند (332 میلیون دلار / 294 میلیون یورو) هزینه های امنیتی برای حفظ او و دو فرزندش از دست همسر سابقش شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات متحده عربی تعلق گرفته است. در دادگاه قبلی مشخص شد که مکتوم دو تن از دختران خود را زمانی که آنها قصد فرار از امارات را داشتند به اجبار به دبی بازگردانده است. 290 میلیون پوند دیگر (384 میلیون دلار / 340 میلیون یورو) نیز توسط دادگاه عالی برای پرداخت هزینه نفقه دو فرزند ملکه هیا تا پایان عمر آنها اعطا شد. در حکم خود، قاضی جاستیس مور به این نتیجه رسید که: "یک خطر آشکار و فعلی برای شاهزاده هایا تا پایان عمر وجود خواهد داشت، خواه از جانب همسر سابقش باشد یا فقط یک تروریست عادی و سایر تهدیداتی که پرنسس هیا را در موقعیت او مورد تهدید قرارخواهد داد". پرنسس هایا در المپیک 2000 سیدنی در مسابقات سوارکاری شرکت کرد و همچنین به آتن 2004 راه یافت اما پس از مجروح شدن اسبش در مسابقه از حضور در رویداد منصرف شد. وی در سال 2007 به عنوان عضو IOC انتخاب شد و تا سال 2014 به عنوان عضو این سازمان خدمت کرد. او همچنین برای دو دوره از سال 2006 تا 2014 به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی سوارکاری و به عنوان رئیس کمیته برگزاری دبی برای نسخه 2010 SportAccord حضور داشت. شاهزاده هایا و دو فرزندش در سال 2019 پس از علنی شدن رابطه پرنسس با محافظ بریتانیایی راسل فلاورز، دبی را ترک کردند تا در بریتانیا اقامت کنند. دادگاه نشان داد که پرنسس هایا پس از اینکه قربانی یک توطئه باج خواهی شده بود، 7 میلیون پوند (9.2 میلیون دلار / 8.2 میلیون یورو) به اعضای تیم امنیتی خود پرداخت کرد تا در مورد این ماجرا سکوت کنند. شاهزاده هایا با ارائه مدارک در دادگاه اعتراف کرد که از حساب یکی از فرزندانش برای پرداخت پول به باج گیران پول گرفته است.

دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا:بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOCحساب باز کرده ایم/مناف هاشمی:نگاه ما به سپک تاکرا چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی حمایتی است

گزارش از مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس‌جمهور

اسبقیان: تا پایان مرداد فدراسیونی با سرپرست نخواهیم داشت

قهرمانی کایرن ویلسون در اسنوکر قهرمانی جهان

شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم رنکینگ جهان

با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و روسای کمیسیون ها؛سومین نشست شورای رهبردی برگزار شد

صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو

شکست پاکدامن و رهبری در گرندپری سئول

صعود ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی تکواندو

مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان

پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان

دوازدهم اردیبهشت و روز معلم گرامی باد

رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد

مسعود اسکویی درگذشت

قطر خواستار میزبانی بازی‌های المپیک شد

ابراز علاقه ۱۰ کشور برای میزبانی بازی‌های المپیک ۲۰۳۶

فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس گرامی باد

مناف هاشمی: شوک بزرگی به کمیته ملی المپیک وارد شد/ سخت است نتایج لندن را تکرار کنیم

عضویت دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد در کمیته تدوین طرح های جامعه تحولی مجلس شورای اسلامی