Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

مراد محمدی: وقتی گوش شنوا نیست، حرف زدن فایده ندارد

يكشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 03:14

علاقه مند نیستم در مورد کشتی اظهار نظر کنم چون گوش شنوایی وجود ندارد. زمانی دیدگاه و نقطه نظرات ما کارساز و مفید است که به آن توجه شود. وقتی کسی به این موارد توجه نمی کند همان بهتر سکوت کنیم.

دارنده نشان برنز المپیک و قهرمان اسبق جهان در پاسخ به این پرسش که شاید به دلیل اینکه کسی در رابطه با اقدامات فدراسیون اظهار نظر نمی کند، عزل و نصب های غیر کارشناسی انجام می شود،گفت: البته از یک منظر چنین استدلالی هم وجود دارد اما واقعیت این است که این روزها مسیری در کشتی طی می شود که بی شباهت به لجبازی نیست. گویا عمدا کاری می کنند که جامعه کشتی را دلخور کنند ،یا سعی در اثبات این موضوع دارند که نظر دیگران برای ما اهمیت ندارد.
مراد محمدی در رابطه با انتخاب سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اظهار داشت: من نه رغبتی برای مربیگری در تیم ملی دارم و نه دنبال این موضوع هستم همینقدر می توانم اذعان کنم که قبلا رییس فدراسیون گفته بود کسانی که دنبال مربیگری تیم ملی هستند باید در باشگاه تمرین بدهند و شاگرد ساخته باشند. در گذشته هم سرمربیان تیم ملی یا چون، شادروان بلور، حاج محمود معزی پور، سیروس پور و دیگران سازنده و دارای شاگرد قهرمان بودند یا همانند برادران خادم، و محبی خودشان قهرمان بودند یک مورد هم منصورخان برزگر بود که هم در باشگاه قهرمان می ساخت و هم خودش قهرمان جهان و المپیک بود. با این توصیف نمی دانم  فدراسیون کنونی در انتخاب خود به کدام شیوه نظر داشته؟
 
وی در ارتباط با موفقیت های اخیر کشتی گیران مازندران در المپیک و جهانی جوانان گفت: کشتی مازندران همواره مانند چشمه جوشان در حال غلیان است و قهرمانان این دیار برای ورزش حفظ  آبرو می کنند. تا زمانی که  مربیان سازنده و زحمتکش این خطه با امیدواری به تلاش خود ادامه دهند این شرایط پایدار خواهد ماند اما اگر تبعیض و کم لطفی ها تداوم‌ پیدا کند آن وقت باید فاتحه کشتی را خواند.‌

محمدی در پایان اظهار امیدواری کرد: کشتی ایران علی رغم پاره ای کج سلیقگی و بی تدبیری همچنان به راه خود ادامه دهد. بدیهی است چنانچه تبعیض و بی توجهی نسبت به مربیان و جامعه کشتی بیشتر شود آنگاه ممکن است نه تنها مربی، بلکه کشتی گیر هم رغبتی برای حضور در باشگاه پیدا نکند.

محمدرضا کاظمی

آرین سلیمی هم المپیکی شد/ تکواندوی ایران با ۴ نماینده در پاریس

پوستر مسابقات بین المللی یخ نوردی مستر کاپ کیش

اسلامی بیشتر از تقوی و مرادی رای آورد

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

افتخار آفرینی سرخوش با راهیابی به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

مبینا نعمت زاده به المپیک پاریس رسید/ دومین سهمیه برای تکواندوی بانوان ایران

فاصله یک قدمی سرخوش تا پیوستن به انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان

کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری شد

مناف هاشمی: سیاست ورزش ایران کاهش دوران سرپرستی فدراسیون‌هاست

« رقابت » انتخاباتی و نه « جنگ » انتخاباتی

پایان چهار سال بلاتکلیفی ژیمناستیک تهران اعضای مجمع "خوش طینت" را انتخاب کردند

اسامی شمشیربازان ایران برای انتخابی المپیک در آسیا/ سازنجیان پای ثابت اعزام!

هاشم صیامی در انتخابات دوومیدانی ثبت نام کرد

حذف عجیب جوکوویچ به دست تنیسور رده ۱۲۳ جهان

کمک مالی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها در پایان سال/ حقوق ۵ میلیونی برای مدال‌آوران سابق

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مبارک باد

داور تنیس روی میز ایران سرداور مسابقات قهرمانی آسیا شد

رئیس فدراسیون ناشنوایان مشخص شد

انتصاب سرپرست معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان

پایان لیگ برتر والیبال نشسته با قهرمانی تیم چالوس