Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

روز نخست لیگ برتر تکواندو و ناکامی‌های کاپیتان تیم ملی

نوزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو با برگزاری پیکارهای گروه الف آغاز شد و در پایان تیم شهرداری ورامین و صنعت مس کرمان جواز حضور در دور بعد را پیدا کردند.

به گزارش منهای فوتبال، در گروه چهار تیم الف این مسابقات تیم شهرداری ورامین که به نوعی پرافتخارترین تیم لیگ برتر تکواندوی کشورمان نیز به حساب می‌آید همانطور که پیش‌بینی می‌شد با قدرت در هفته نخست روی شیاپچانگ آمد و در نهایت توانست با کسب 3 پیروزی 9 امتیازی شود و به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی صعود کند. 3 تیم صنعت مس کرمان، فتح صدر البرز و استقلال در پایان به امتیازات برابر رسیدند ولی با توجه به تفاضل بهتر این  تیم صعنت مس کرمان بود که موفق شد به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله دوم مسابقات را بدست آورد.
اما بدون شک در روز نخست این مسابقات دو شکست ناباورانه سجاد مردانی( کاپیتان تیم ملی) قابل توجه‌ترین اتفاقی بود که در روز نخست رخ داد. کاپیتان تیم ملی در اولین حضورش بعد از 5 سال دوری از لیگ مقابل سعید رجبی متحمل شکست سنگین 10 بر 3 شد تا حاضرین در سالن با تعجب بعد از پایان مبارزه به تابلوی امتیازات نگاه کنند. هرچند او در مبارزه دوم به پیروزی رسید اما در مبارزه صنعت مس کرمان و صدر البرز این سیاوش فخرایی از صدر البرز بود که با نتیجه خیره کننده 34 بر 26 نماینده مس را مغلوب کرد. هرچند کاپیتان تیم ملی بعد از این شکست با اعتراض با داوران به نوعی تلاش کرد باخت عجیب و غریب خود را توجیه کند اما با این همه می‌توان این دو باخت را زنگ خطری بلند برای مردانی دانست. زنگ خطری که امروز در لیگ به صدا درآمد. امروز در سالنی بدون تماشاگر و البته در حضور ریاست فدراسیون و کادر فنی تیم های ملی و البته قهرمانان پیشین تکواندو همچون هادی ساعی سجاد مردانی طعم دو شکست با اختلاف را چشید در صورتی که می‌توانست به راحتی از کنار این موضوع رد شود. ممکن است فردا در عرصه بین‌المللی در مقابل چشم‌های هزاران تماشاگر داور میدان حریفان را به همین ترتیب پیروز میدان بدانند. 
مردانی و دیگر نامداران امروز تکواندو باید توجه داشته باشند که در میدان تلاش و هوشیاری، باعث پیروزی می‌شود و نام و عنوان تنها تا کنار شیاپچانگ آنها را همراهی می کند. 
به هرحال اولین هفته نوزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو با وجود تمام محدودیت‌ها به بهترین نحو برگزار شد و در پایان کادر فنی قهرمان سال گذشته خوشحال ترین افراد و بدون شک کاپیتان تیم ملی ناراحت‌ترین فرد در پایان این هفته بودند.

به قلم:ایمان میری

خدابخشی قهرمان تکواندو اروپا شد

خدابخشی قهرمان تکواندو اروپا شد

سرمربی تیم ملی تکواندو: وضعیت بازیکنان خوب است / فعلا فقط اردوی داخلی داریم

سرمربی تیم ملی تکواندو: وضعیت بازیکنان خوب است / فعلا فقط اردوی داخلی داریم

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت

پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا

برگزاری انتخابات انجمن‌های ورزشی با کاندیداهای قبلی

از صعود نوشاد و شهسواری تا حفظ رنکینگ اول جهان توسط نجفی ۱۴ ساله

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج

تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید

شگفتی در انتخابی کشتی آمریکا/ شکست رقیب حسن یزدانی و موفقیت دیک و اسنایدر

هاشمی: قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت

رکورد تاریخی قایقرانی ایران با بیشترین ورزشکار در المپیک

مراسم بزرگداشت روز شهدای ورزشکار برگزار شد

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس