Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

دیدار دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با داورزنی

سرور: امکانات ایران برای میزبانی قهرمانی جهان عالی است

دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 12:41

دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با حضور در وزارت ورزش ضمن دیدار با معاونت ورزش قهرمانی، امکانات ایران را برای برگزاری رقابت های جهانی را مطلوب ارزیابی کرد.

 

دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با حضور در وزارت ورزش ضمن دیدار با معاونت ورزش قهرمانی، امکانات ایران را برای برگزاری رقابت های جهانی را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش منهای فوتبال، در این دیدار که با حضور دکتر محمدرضا داورزني معاون وزير ورزش و جوانان، محمد سرور دبيركل كنفدراسيون كبدي آسيا و دكتر اورسجي رئيس فدراسيون کبدی کشورمان در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، در خصوص شرایط برگزاری رقابت های جهانی در ایران بحث و تبادل نظر شد.

محمد سرور در این نشست گفت: حمايت هاي دكتر داورزني از ابتداي راه اندازي رشته كبدي وجود داشته است و موفقيت هاي امروز كبدي ايران مرهون كمك هاي وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك است.

وي در ادامه افزود: ايران يكي از كشورهاي مهم در كبدي آسيا و جهان است و مديران فدراسيون در تلاش براي توسعه اين رشته در آسيا و جهان هستند و يكي از راههاي توسعه كبدي در دنيا، برگزاري مسابقات جوانان جهان در ايران است.

دبيركل كبدي آسيا در ادامه شرايط ميزباني ايران را بسيار مناسب توصيف كرد و خاطر نشان كرد: امكانات ايران براي رقابت هاي جوانان جهان در كيش و خوزستان بسيار عالي است و اميدوارم رقابت هاي خوبي در آبان ماه امسال شاهد باشيم.

محمد سرور در پايان گفت: كبدي ايران پس از شكست در قهرماني آسيا با برنامه ريزي درست توانست در بازيهاي آسيايي جاكارتا اندونزي دو مدال ارزشمند طلا كسب كند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران در این رشته است .

دكتر داورزني نیز با اشاره به فعالیت های صورت گرفته گفت: كبدي بايد براي موفقيت بيشتر بدنبال برندسازي باشد، جذب اسپانسر و نحوه برگزاري مسابقات به توسعه كبدي در دنيا كمك مي كند.

وي افزود: برنامه ريزي درست از سوي مسئولان فدراسيون منجر به جذب اسپانسر هاي بزرگ براي اين رشته بومي و زيبا خواهد شد و مي توان به آينده اين رشته اميدوارتر بود.

معاون وزير ورزش و جوانان در خصوص جايگاه ورزش در ايران گفت: مردم ايران از تمام رشته هاي ورزشي حمايت مي كنند و از موفقيت هاي كبدي كاران، شمشيربازان و يا ساير رشته هاي ديگر لذت مي برند.

داورزني در پايان در خصوص عملكرد درخشان كبدي در بازيهاي آسيايي سخن گفت و يادآور شد: قهرماني ايران در جاكارتا بسيار سخت بود و حفظ اين قهرماني ها در حضور هندوستان، كره جنوبي و پاكستان بسيار سخت تر است. براي تداوم موفقيت كبدي بايد به استعداديابي توجه ويژه داشته باشيم و خون تازه به رگ هاي تيم ملي تزريق شود.

ورزش کراس فیت از رشد بالایی در جهان برخوردار شده است

چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شد

گرامیداشت روز زبان و ادبیات فارسی

صعود ۱۷ پله‌ای نوشاد پس از درخشش در گرند اسمش عربستان

هاکی قهرمانی بانوان آسیا| جشنواره گل تیم ملی ایران مقابل ویتنام

بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی والیبال نشسته

پایان انتخابی تیم ملی ووشو با معرفی نفرات برتر/ زنجان قهرمان ایران شد

قهرمانی مزینی در مسترز اسنوکر کشور

فدراسیون دوومیدانی خبر دردسرساز را حذف کرد!

وزارت ورزش زمان انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی را مشخص کرد

اینچه‌درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک شد

استاد ابوالقاسم رایگان درگذشت

با حضور رییس کمیته ملی المپیک آغاز شد؛چهل و سومین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا

فرانک پرتوآذر در قهرمانی آسیا مدال نگرفت

هشتمی فرزانه فصیحی در لیگ الماس قطر

برترین های انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان معرفی شدند

لیست جدید تیم ملی والیبال با حضور ۱۷ ملی‌پوش

حذف نوشاد عالمیان از مسابقات عربستان

دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا:بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOCحساب باز کرده ایم/مناف هاشمی:نگاه ما به سپک تاکرا چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی حمایتی است

گزارش از مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس‌جمهور