Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

تیم ملی بسکتبال بدون صمد و حدادی مات شد!

چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 06:55

درحالی که خبرنگاران منتظر حضور صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در مراسم رونمایی از لباس بسکتبالیست ها بودند، میرزایی و جمشیدی به عنوان نماینده بازیکنان در این آیین حضور یافتند.

به گزارش منهای فوتبال، مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی بسکتبال در هجدهمین دوره مسابقات جام جهانی بسکتبال، پس از امضاء توافق‌نامه رئیس فدراسیون بسکتبال با هلدینگ «مات» به عنوان حامی مالی تیم ملی بسکتبال در سالن نشست رسانه‌ای تالار بسکتبال تهران برگزار شد. 
هوآچانگ سفیر چین در ایران و دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تنها میهمانان این مراسم بودند و ملی پوشان بدون حضور مسئولان بلندمرتبه ورزش بدرقه شدند این در حالی است که پیش تر اعلام شده بود رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش در تمرین تیم ملی بسکتبال حاضر خواهند شد! 
در این مراسم پس از سخنان طباطبائی و معرفی نمایندگان هلدینگ‌های تی سی ال و مات به عنوان حامیان تیم ملی بسکتبال، پیراهن تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی 2019 رونمایی شد. در این مراسم غیر از رئیس فدراسیون بسکتبال، مهران شاهین‌طبع و مسعود قاسمی سرمربی و سرپرست تیم ملی، محمد جمشیدی و میثم میرزایی نماینده بازیکنان، سهام الدین بهرامی مدیرعامل هلدینگ «مات»، عبدی مدیرعامل بازاریابی هلدینگ تی سی ال حضور داشتند. 
 درحالی که خبرنگاران منتظر حضور صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در این مراسم بودند، میرزایی و جمشیدی به عنوان نماینده بازیکنان در این آیین حضور یافتند. زمانی که علت این موضوع را از قاسمی جویا شدیم، سرپرست تیم ملی گفت: این وظیفه من نیست و برعهده روابط عمومی است و او باید هماهنگی ها را انجام می داد. به هرحال همه بازیکنان تیم ملی مایه مباهات و افتخار ما هستند. البته همانطور که می‌دانید حدادی رژیم غدایی داردو برای همین ناهار نمی خورد و پس از تمرین به خانه‌اش می‌رود.
گفتنی است زمانی که مجری برنامه از ملی پوشان خواست برای گرفتن عکس یادگاری و اهدای پرچم به گوشه ای از سالن بروند، حامد حدادی از جمع بازیکنان جدا شد و به رختکن رفت اما پس از چند دقیقه دوباره به جمع پسران ایران اضافه شد.
پیراهن نخست تیم ملی ایران سفیدرنگ با یقه سه رنگ سبز و سپید و قرمز به نشان پرچم مقدس کشورمان است. روی پیراهن تیم کشورمان نام بیمه کارآفارینان و پشت این پیراهن مارک شرکت تی سی ال پشت به چشم می‌خورد. 
دراین مراسم هرچند رئیس فدراسیون بسکتبال از رسانه‌ها تقدیر و تشکر کرد اما میکروفن خبرنگاران خاموش بود و کسی مجال پرسش نیافت! همچنین گفته می‌شد که نام خبرنگاران برای دریافت کارت هدیه ثبت شده و فدراسیون قصد داشته بابت حمایت شان اینگونه از آنها تشکر کند! 
گفتنی است کاروان تیم ملی بسکتبال ایران  تهران را برای حضور در جام جهانی چین و تورنمنت پیک ترک کرد.

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت

پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا

برگزاری انتخابات انجمن‌های ورزشی با کاندیداهای قبلی

از صعود نوشاد و شهسواری تا حفظ رنکینگ اول جهان توسط نجفی ۱۴ ساله

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج

تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید

شگفتی در انتخابی کشتی آمریکا/ شکست رقیب حسن یزدانی و موفقیت دیک و اسنایدر

هاشمی: قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت

رکورد تاریخی قایقرانی ایران با بیشترین ورزشکار در المپیک

مراسم بزرگداشت روز شهدای ورزشکار برگزار شد

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

بازگشت فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور مردان با معرفی نفرات برتر

تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد

انتصاب سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز

اقدام جالب فدراسیون جهانی دوومیدانی برای المپیک؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌ها در پاریس