انصراف شرکت‌های بزرگ ژاپنی از حضور در تبلیغات محیطی بازی‌های المپیک

شناسه خبر : 15234
يكشنبه 20 تیر 1400 ساعت 03:14
رشته های ورزشی | سایر رشته ها
انصراف شرکت‌های بزرگ ژاپنی از حضور در تبلیغات محیطی بازی‌های المپیک

تعدادی از شرکت‌های بزرگ و صنعتی ژاپن همچون تویوتا، بریجستون و ان ای سی که قرار بود در تبلیغات محیطی ورزشگا‌ه‌ها حضور داشته باشند به دلیل عدم حضور تماشاگران از این امر انصراف دادند.

به گزارش منهای فوتبال، شرکت هایی چون تویوتا، بریجستون و ان ای سی که قرار بود در تبلیغات محیطی ۴۳ ورزشگاه و سالن محل برگزاری مسابقات المپیک حضور داشته باشند و همچنین نمایشگاه‌هایی از محصولات خود را در این سالن‌ها برپا کنند، باتوجه به عدم حضور تماشاگران از این حضور انصراف دادند.